Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
ook markante mensen gaan dood. helaas.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben op de terugweg van de CR nog langs die ludolfs geweest voor onderdelen voor de v300. Maar ze hadden er helemaal niks:(
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Bodejodel;167379 schreef : ...maar roesten doen onze 300's als de beste!
hmm, hier ben ik het helemaal niet mee eens eigenlijk. als je kijkt naar de leeftijdsgenoten zijn er verdomd weinig merken die samen met volvo nog rondrijden. ik zou de 300 series zelfs erg sterk en, op de voorbalk na, vrij roest_on_gevoelig noemen!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Bodejodel;167381 schreef : Voorbalk, paravan hoeken, wielkasten achter, balk boven achteras, dorpel t.p.v. deling onder de achterdeur, kofferbakrand... Ik vind ze prima roesten... :+
en waar zijn bijvoorbeeld alle renaults, citroens, VW's, honda's, opels uit de jaren '70-80?

neuh, ik vind het toffe auto's. ik zie geen enkele Espace of Ka de 25+ halen. beetje positief blijven he
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Bodejodel;167381 schreef : Voorbalk, paravan hoeken, wielkasten achter, balk boven achteras, dorpel t.p.v. deling onder de achterdeur, kofferbakrand... Ik vind ze prima roesten... :+
Iedere auto moet je behandelen. Ook deze Volvo's. En soms is in een bepaald jaar het staal minder als in andere jaren of vergeet de lopende band de onderkant van de deur in beschermingsmiddel te hangen. Tja.
Dus ml?n, bitakken etc. Er komen bij mijn werkplaats af en toe exemplaren in museumstaat. Helaas heb ik niet altijd een foto-toestel bij me.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mijn auto is de eerste 20 jaar ook prima geconserveerd geweest, maar nu hij alleen maar buiten vertoeft gaat het rap...
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;167382 schreef : ik zie geen enkele Espace of Ka de 25+ halen. beetje positief blijven he
Volvo's roesten ook, alleen langer. :lol: (die moet Bodejodel wel kennen zou ik denken
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.