Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
link.marktplaats.nl/414076172
wat zitten er in die hoedenplank??
En is dit een nieuw automerk?
link.marktplaats.nl/414274727
:humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je een auto bij Carlo koopt weet je ook gewoon dat hij ?cht als nieuw is en dat je altijd terug kunt komen als er iets niet goed is.v0lv0freak;165710 schreef : die prijs?! :wtf::wtf::wtf::wtf::eek:
Hij ziet er wel als nieuw uit inderdaad, maar voor dat geldt koop je ook een nieuwe auto...
?ls ik een keer een enorme berg geld over heb ga ik zeker naar hem toe om een mooie collectie Volvo's aan te leggen. Als je daar rondloopt glij je echt constant uit over je eigen kwijl... :+
Deze auto staat al maanden (jaren) te koop en ik heb hem niet in prijs zien dalen. Hij gaat gewoon alleen naar een liefhebber die dat geld er voor over heeft.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
@Jeroen
Ik denk dat ze daar ondertussen wel een gootje voor hebben aangelegd, spoelen ze de WC mee door enzo
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;165239 schreef : [12 jan] De papieren waren al onderweg hoorde ik vandaag (jaja), net te laat dus.
Papieren gisteren pas binnen gekregen (nadat ik eerst een oude polis opgestuurd kreeg; van mijn vorige auto). Nu nog artikel 34 verklaring WAM voor 11 januari jongsleden om bezwaar te kunnen maken ('t was eigenlijk 10 januari, maar dat is een vormfout waar ik de officier niet op ga wijzen = gedoe) . Die zou tegelijkertijd opgestuurd worden. SCHIET NIET OP.
Gio is op zich wel goed bezig. Zij geven alles gewoon direct door aan de verzekeringsmaatschappij(en) en de man die ik net aan de telefoon had herkende mijn verhaal van weken geleden nog, dus dat vind ik an sich wel een aardig positief teken.
De te verwijten risicodragers: Reaal, Avero, Aegon en de Europeesche onder gevolmachtigde: Nedasco B.V. te Amersfoort.
- V300 register
- Verbannen
-

Noot: Jammer dat m'n foto's zo'n beetje allemaal mislukt zijn vanwege het slecht instellen in het donker zonder flits :cry2:
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-