Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-01-2011 00:47 #859738 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Potverdrie...zojuist een boete gekregen voor onverzekerd rijden. Ik heb al 2 keer gebeld met Gio en nog steeds geen polis gekregen. Eerst was het de staking bij de post, toen had de verzekering nog niets verwerkt. Wel werd mij gegarandeerd dat alles met terugwerkende kracht zou gelden. Dus dat wordt een bezwaar aantekenen straks...wat een gedoe. Beetje jammer dat de agent inzag dat ik de waarheid sprak doordat ik de exacte datum van aankoop enzo nog wist (andere agent bevestigde dat) en polisnummer (zelfde als oude auto), maar toch voor de zekerheid een boete schrijven...en direct erachteraan het hele verhaal van bezwaar uitleggen. Bah, heel irritant na een lange dag werken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2011 10:11 #859749 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Wat een toeval, ik kreeg afgelopen week een brief van de RDW dat de GLS nog niet verzekerd was. Ik direct de verzekering opgebeld en nu bleek dat het nog op de plank lag :S (wel een tijdelijke dekking gekregen van 4 weken, maar dan nog)
Stel je voor dat ik met die auto was gaan rijden voor woon-werk en er iemand bij mij achterop had gereden....

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2011 10:58 #859750 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
He bah dat is irritant. Heb zelf momenteel ook zoiets met de gemeente. Vanwege de stakingen heb ik het express persoonlijk ingeleverd op het postkantoor. Inmiddels zijn we ruim 2 weken verder, krijg ik van de week een brief dat ik het 1 dag te laat heb ingediend. Terwijl ik het zelf ruim een week voor het verstrijken van de datum heb ingeleverd...

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2011 11:38 #859751 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Thread zonder onderwerp :D
mijn verzekering gaat via de mail, direct alle documenten in de mail en geregistreerd als verzekerd bij RDW (kenteken check)

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2011 18:55 #859784 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik ga voor de verzekering altijd persoonlijk langs bij verzekeringmaatschappij. Dat mens kan me onderhand al schieten, want ik zit er wel 1x per 2 maanden omdat mijn verzekering weer eens aangepast moet worden.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2011 23:10 #859837 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Bij mijn verzekering doen ze nooit moeilijk. Mailtje en klaar en in het weekend ff het antwoordapp. inspreken. Dan daarna de rest via mail. Voor mij staat altijd een polis open waarop de auto gezet kan worden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2011 01:01 #859875 door V300 register
Het daadwerkelijk afsluiten van de verzekering is ook nooit een probleem geweest, laat ik daar duidelijk over zijn. Dat was met 1 telefoontje geregeld op m'n oude polis. Gio heeft hier eigenlijk ook weinig schuld aan, is ook maar een bemiddelaar. De uiteindelijke verzekeraar heeft echter wel wat nagelaten en dat is tijdig de papier doorsturen naar mij, en naar de RDW (verklaring WAM). De papieren waren al onderweg hoorde ik vandaag (jaja), net te laat dus.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2011 09:31 #859883 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Dat was bij mij ook het geval dat het bij London Verzekeringen nog in de "To Do" bak lag. Ik denk dat het gewoon door de TNT is gekomen met hun stakingen :@

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2011 12:14 #859890 door V300 register
Nee. Ze zijn gewoon niet lekker bezig. Gisteren zijn de verkeerde polissen verstuurd. Vandaag de goede. (Hoe lang moet ik deze bullshit nog geloven)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-01-2011 12:51 #859891 door V300 register
Het is nog een heel gedoe om uit te zoeken waar ik dat bezwaar kan indienen, aangezien het via de officier van justitie gaat en dus een zwaar 'vergrijp' is. Eindelijk ben ik erachter. Blijkt dat ik gewoon nadat de bekeuring binnen is, de hele reut (brief, boete, WAM verklaring) kan faxen naar een nummer van het CVOM dat nergens online wordt weergegeven. Handig hoor.

De agent was wel een beetje dom: verkeerde datum ('t was rond middernacht) en Fahrenheitlaan (met een d) verkeerd gespeld. Maar op vormfouten ga ik het niet gooien, geen schijn van kans.

Moderators: Mark Smeets