Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb een Nokia 6070, zo'n 5jaar geleden op straat gevonden, simlock vrij gemaakt en een oplaaier erbij besteld: nieuwe mobiel voor 15e
En hij werkt nog Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
belangrijkste vooruitgang is wel de draadloze internetverbinding die er tegenwoordig standaard bij dit soort toestellen zit. Mijn vader heeft onlangs een 2e hands HTC HD2 gekocht, en zit alleeeeen maar te kloten met dat ding omdat hij geen zin heeft om er draadloos internet bij te nemen.
activesync... BRRRRR
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Tot nu toe bevalt de rust me wel eigenlijk
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik heb mijn eerste mobiel nog
Nu was ik wel bijzonder laat (2006), en ook alleen maar omdat ik pap zijn btg al 2 keer had opgemaakt (tsja vrouwen he... :f). Als het moet gooi ik hem nu weg en leef ik zonder mobiel.Nee zoals je begrijp geef ik niks om dure mobieltjes en smsen, spendeer mijn geld liever aan de auto
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;162155 schreef : Nee zoals je begrijp geef ik niks om dure mobieltjes en smsen, spendeer mijn geld liever aan de auto
Maar via je auto kan je niet met vrouwen communiceren. :uh-uhh:
werkt prima
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;162162 schreef : Maar via je auto kan je niet met vrouwen communiceren. :uh-uhh:
Maar wel naar haar gaan
Ik heb liever dat ze me 1 keer in het echt zegt dat ze van me houdt als 1000 smsjes. Als een meisje al pers? veel moet smsen, is het sowieso niet mijn type, want ze kan niet met geld om gaan / ze verspilt het :hmmz:
- V300 register
- Verbannen
-
Wat de gemiddelde vrouw betreft is elke euro die je aan een auto besteedt al een te veel, dus dat kun je gewoon tegen elkaar wegstrepen hoor