Thread zonder onderwerp :D
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Veel vrienden van me zijn al uitgeweken naar Speurders.nl ipv Marktplaats. Volgens eigen ervaring heb je daar veel minder gezeik aan de kop met nepbieders, asocialen enz.
Je zult misschien wel langer moeten wachten voordat je je auto hebt verkocht, maar er is iig minder frustratie tijdens de verkoop.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
1x mensen die zouden aanbetalen etc. auto stond al klaar, al een maand stilgezet (demo) verder niets besteld of gedaan nog... en maar smoesjes en niet op komen dagen. Aangetekende brieven niet tekenen etc etc.
Mensen die bij een collega een gebruikte 300C kopen, vals adres opgeven en doen alsof ze miljoenen hebben
Mensen die een Grand Voyager kopen, zeggen dat het 2 weken duurt omdat het geld uit Engeland moet komen en laten vervolgens nooit meer wat van zich horen. Niet te geloven.
Maar, afspraak is afspraak. Ze hebben alle drie incasso achter de broek aan; 15% van de factuurprijs is de vergoeding.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vrienden van me (die van ons de vleeskleurige 340 hebben gekregen toen ze gingen trouwen) hebben een dochtertje gekregen en ik wil ze veel te dure, maar wel supercoole babysneakers geven.
Als je een beetje op de groei schoentjes wil geven aan een pasgeboren baby, welke maat moet je dan hebben? 16, 17, 18, 19? Moet niet al te lang duren voor ze passen, maar wel op safe (geen idee of baby's ook grote voeten kunnen hebben
). Dus eigenlijk is de vraag: wat is safe? Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ja, dat kan zeker...punkazz;150332 schreef : (geen idee of baby's ook grote voeten kunnen hebben
).
Onze kinderen zaten rond maatje 16-17 met een maand of vier. Een zoontje van vrienden van ons is net ??n en is al ruim voorbij maatje 20. Onze jongste van anderhalf draagt nu maatje 18, maar die heeft dan juist weer hele kleine pootjes... Geen pijl op te trekken dus...punkazz;150332 schreef : Dus eigenlijk is de vraag: wat is safe?
- V300 register
- Verbannen
-

edit: ik heb m'n moeder gebeld en ik doe 18