Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Van al die kaarten vond ik minstens 75% onterecht...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;149705 schreef : Ik vond geen enkele kaart onterecht die hij uitdeelde. Volgens mij is deze scheids niet te streng maar zijn andere te soft. Er werd gewoon niet goed gespeeld
Vooral Heitenga, waarbij live en in de herhaling te zien was dat hij In?esta niet eens raakte, die toen 2e keer geel en dus rood kreeg was niet teveel?
Het sloeg helemaal nergens op joh.
Puyol had ook gewoon rood moeten hebben toen hij Robben vast hield op de rand van de 16m. Naja, we doen er niets aan, life goes on. Over 2 jaar Europees Kampioen worden dan maar.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat snap ik dus niet; keiharde overtredingen werden soepel bestraft en voor schwalbe's werden bij de tegenstander kaarten getrokken. om dan over die vrije trap die via de spaanse muur over de achterlijn ging - en vervolgens tot ieders verbazing tot een doeltrap gerekend werd - nog maar te zwijgen
nog meer gekte trouwens; hier in het dorp is na de wedstrijd iemand te water geraakt en verdronken, weet alleen nog niet wie het is; straks even rondvragen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De bloempotten zijn met planten en al van de tafels gewaaid. Lekker, mag ik de rommel weer opruimen.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Het was wel een lekker weertje trouwens voor de tuin en het belangrijkste ik hoef de auto ook niet meer te wassen vandaag
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik zat daarentegen wel een tijdje zonder telefoon.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Gelukkig is de 360 heel gebleven en die staat precies uitgemeten verwijderd van de bomen.