Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2007 18:07 #690172 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

setsunakaede;41397 schreef : I rest my case...
Naast materiele schade hebben wij ook al meerdere keren stukjes mens van de baan mogen vegen. Nie leuk...

Natuurlijk was het maar "een grapje".
Met het karten heb ik echt geen problemen met een pilsje extra. Met autorijden ove de openbare weg denk ik er anders over. Ik mag niet ontkennen dat ik weleens met drank op heb gereden. Ik vraag mezelf weleens af: wie niet?
Met de brommer was het meer regel dan uitzondering dat ik dronken naar huis toe reed en neem van mij aan dat ik echt geen originele brommer reed. Toen was het stoer, achteraf misschien wel heel stom. Aangezien dat weleens gruwlijk fout is gegaan, heb ik mijn ding er wel van geleerd.
1 of 2 pilsjes willen in principe nog niets zeggen wanneer je nog moet rijden, maar meestal is de combinatie met vermoeidheid het grootste probleem. Wanneer drink je? Meestal 's avonds. En dan het liefst nog na een dag hard werken. Meestal is het dan nog donker ook. Ideale omstandigheden om het eens goed fout te laten gaan.

Neem van mij aan: autorijden + alcohol + vermoeidheid is een gevaarlijke combi, dan kun je nog beter motorrijden + alcohol + vemoeidheid. Dan waai je tenminste lekker uit en voel je je een stuk fitter. Bovendien: 9 van de 10 keer heb je er dan alleen jezelf er het hardst mee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 09:55 #690215 door V300 register
Sjah...

Ik houd altijd gewoon 0 alcohol aan, dat is het makkelijkst te verdedigen en het makkelijkst vol te houden. Daarnaast geeft het mij een prettiger gevoel.

En met karten: Tuurlijk kan je nog wel sturen met een pilsje op.
Het grootste probleem is dat drinken + rijden vooral voorkomt bij groepen. Dan krijg je het volgende: vrienden gaan elkaar een biertje geven, en nog eentje, en nog eentje omdat het zo gezellig is... En vervolgens gaan ze de baan op, waar ze elkaar gaan lopen opnaaien... speels tikje, nog eentje, iets speelser tikje, flinke dreun, en voordat je het weet gaat er eentje op de kop (en ja, echt waar, ook karts kunnen over de kop).

Nee, voor mij ook op de kartbaan geen alcohol. Sterker nog: ik ben liever niet op de baan als er mensen met een biertje op aan het rijden zijn.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 10:44 #690219 door V300 register
:poeh, dat over de kop heb ik ook eens zien gebeuren. De bijna kokende olie liep dr direct uit...

Ik zelf rij wel met 1 biertje. Tot nu toe vind ik het wel verantwoord gaan. Maar mocht dat anders blijken, dan stop ik er meteen mee.

1x met 8 biertjes op van Amsterdam naar Eindhoven gereden. Dat was uit pure woede (tevens het meest slechte datingsverhaal ooit)...'t Ging overigens wel redelijk goed. Dat kwam dan ook waarschijnlijk omdat de adrenaline in mn lijf gierde. Zou 't onder normale omstandigheden niet eens in mn hoofd halen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 11:49 #690224 door V300 register
Ik ruik een smeuiig verhaal... Vertel, dit topic gaat toch nergens over :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 14:22 #690233 door V300 register
ik kan gelukkig zeggen dat ik nog nooit met enige alcohol achter het stuur van een auto gekropen ben... fiets, kano, kart, dat allemaal wel :)

toch zie ik het regelmatig gebeuren vooral als ik aan het werk ben met de taxi. laatst had ik een vrouwtje in de wagen zitten, en die was zo zat dat ze vergeten was dat ze dr autosleutels bij zich had :+ ze doet dr tas open om de portemonnee alvast te zoeken en vindt de autosleutels, en zo kwam het ritje na 20 meter alweer ten einde, want ze ging toch maar met de auto.... dikke fooi gekregen voor de moeite maar had er echt geen goed gevoel bij!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-12-2007 21:43 #693735 door V300 register
Eventjes mijn onderschrift bekijken...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-12-2007 03:36 #693830 door V300 register

antiekeradio;41899 schreef : ik kan gelukkig zeggen dat ik nog nooit met enige alcohol achter het stuur van een auto gekropen ben... fiets, kano, kart, dat allemaal wel :)

toch zie ik het regelmatig gebeuren vooral als ik aan het werk ben met de taxi. laatst had ik een vrouwtje in de wagen zitten, en die was zo zat dat ze vergeten was dat ze dr autosleutels bij zich had :+ ze doet dr tas open om de portemonnee alvast te zoeken en vindt de autosleutels, en zo kwam het ritje na 20 meter alweer ten einde, want ze ging toch maar met de auto.... dikke fooi gekregen voor de moeite maar had er echt geen goed gevoel bij!!

die situatie ken ik ja, :D en dan kunnen ze wel gul met fooi zijn :p

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-12-2007 23:12 #693934 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D

Alex;43110 schreef : ik heb net bier gekocht.. ben een tevreden man... :p

welk merk bier?

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-12-2007 11:34 #693948 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Thread zonder onderwerp :D
oh nee... was vergeten!

ik drink geen bier....

..........maar: GROLSCH!

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-12-2007 10:11 #693977 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
GROLSCH=koppijnbier

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC