Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-01-2010 18:19 #812262 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Wees maar niet bang: ik heb niets met Belgische vrouwen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 21:20 #812277 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

Jos360;130765 schreef : Je hoort van mensen die al 40 jaar getrouwd zijn dat ze toch opeens homo blijken te zijn, dus er is nog een kans Karsten!

Dat klinkt bijna hoopvol... :S

Dendorssers;130826 schreef : Mss moet ik ze toch maar thuislaten van bijeenkomsten tot er een trouwerij is geweest, man man, wat een bende hitsige honden hier!

Op de BBQ is ze wel veilig hoor, dan kan ze een eigen/met gelijk geslacht gedeelde kamer/zolder krijgen. Kunnen we Stefan daar ook meteen veilig opbergen... :humor:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2010 20:41 #812401 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
kolere, iemand wel eens "security tool" op z'n pc gehad?

een superirritant virus dat elke 5 sec een popup omhoog knalt, dat je pc geinfecteerd is en dat je eff 150 dollar over moet schrijven of je pc ontploft... ervoor zorgt dat je hele bureaublad leeg is, ervoor zorgt dat je niet in taakbeheer kan komen ?n programmatoegang/instellingen is niet toegankelijk.

uiteindelijk met "bruut geweld" in taakbeheer kunnen komen en een vaag bestandje met een stel cijfers uitgezet, kassa. malwareproggie gedownload (en niet 1 maar wel een stuk of 10, die dieventroep is dus allemaal scannen en voor het feitelijke verwijderen mag je ff lappen!!) en de 11e was een proggie dat trojanremover heet. eff laten runnen, 4 bestandjes eruit en whoppa hij doet het weer:S was al vanaf 5 uur bezig met dat pokkeding

de mongol die dat proggie gebouwt hebt.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2010 23:21 #812416 door V300 register
Je zou ze toch bijna door het beeldscherm heen trekken, stelletje halve zolen. Bah, je zult maar net de laatste hand leggen aan een afstudeerscriptie en je pc crasht door zo'n virus.....:uh-uhh:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2010 23:24 #812417 door V300 register
Ik gebruik AVG en Zonealarm, goede gratis virusbeschermer resp. firewall, altijd handig. Zulke spyware is idd erg vervelend, heb er ook een periode last van gehad

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2010 23:27 #812418 door Anjo van den Akker
ik heb al jaren antivir en daar was ik ook al jaren tevreden over; tot vandaag dus.

zonealarm heb ik vroeger wel eens gehad maar werd een beetje panisch van telkens die meldingen aanvinken en heb het er toen afgeknikkerd.. avg klinkt me ook wel bekend in de oren, miss gewoon eens proberen idd:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2010 23:57 #812420 door V300 register
AVG staat inderdaad goed bekend; heb zelf ook goede ervaringen met Avast (ook gratis), en de ingebouwde firewall van windows is in vista of 7 prima, goed genoeg.

spyware en PC-clean programma's is inderdaad vaak een kwestie van gratis aanbieden, en het enige wat je uiteindelijk gratis krijgt zijn dingen die je al wist (dat je PC issues heeft, duh)

maar blijkbaar heb je toch 'iets' niet goed gedaan, dat zo'n trojan binnen gekomen is..antivir zegt me ook niet zoveel.. zal geen echt goede geweest zijn ook :+

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2010 23:59 #812422 door Anjo van den Akker
jawel, al jaren antivir! dat is m'n normale virusscanner en die loopt elke dag zowieso m'n schijf af en krijg regelmatig als ik flink aan het downen ben wel eens een melding dat er ook een trojan of worm in het te downen bestandje zit waarop de download direct onderbroken wordt..

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-01-2010 00:10 #812426 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
De PC waar ik nu dit bericht mee maak word ook beschermd door de gratis versie van AVG, een jaar nu en het bevalt me prima moet ik zeggen.

Je kunt er ook van tijd tot tijd de pc mee scannen op vier russen ed, ik heb tot nu toe (klop hier even af op de eettafel) geen last gehad van zich als paarden voordoende verschijningsvormen en meer van dat soort digitaal gemuteerde computer ziektes (Windows machines zijn ook erg vatbaar, een koutje hebben ze zo opgelopen)

De voor zover mij bekende laatste versie van de gratis AVG (die bij mij nu dus draait) is: 9.0.730

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 00:13 #812427 door V300 register
ik heb ook een virusscanner gehad die vaak zei dat er iets mis was, en 9 van de 10 keer was het vals alarm. maar die ene keer dat het serieus was had het domme ding niks in de gaten. (ja toen het te laat was, en het quarantainen "ineens" niet meer lukte)

Moderators: Mark Smeets