Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat klinkt bijna hoopvol... :SJos360;130765 schreef : Je hoort van mensen die al 40 jaar getrouwd zijn dat ze toch opeens homo blijken te zijn, dus er is nog een kans Karsten!
Op de BBQ is ze wel veilig hoor, dan kan ze een eigen/met gelijk geslacht gedeelde kamer/zolder krijgen. Kunnen we Stefan daar ook meteen veilig opbergen... :humor:Dendorssers;130826 schreef : Mss moet ik ze toch maar thuislaten van bijeenkomsten tot er een trouwerij is geweest, man man, wat een bende hitsige honden hier!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
een superirritant virus dat elke 5 sec een popup omhoog knalt, dat je pc geinfecteerd is en dat je eff 150 dollar over moet schrijven of je pc ontploft... ervoor zorgt dat je hele bureaublad leeg is, ervoor zorgt dat je niet in taakbeheer kan komen ?n programmatoegang/instellingen is niet toegankelijk.
uiteindelijk met "bruut geweld" in taakbeheer kunnen komen en een vaag bestandje met een stel cijfers uitgezet, kassa. malwareproggie gedownload (en niet 1 maar wel een stuk of 10, die dieventroep is dus allemaal scannen en voor het feitelijke verwijderen mag je ff lappen!!) en de 11e was een proggie dat trojanremover heet. eff laten runnen, 4 bestandjes eruit en whoppa hij doet het weer:S was al vanaf 5 uur bezig met dat pokkeding
de mongol die dat proggie gebouwt hebt.....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zonealarm heb ik vroeger wel eens gehad maar werd een beetje panisch van telkens die meldingen aanvinken en heb het er toen afgeknikkerd.. avg klinkt me ook wel bekend in de oren, miss gewoon eens proberen idd:)
- V300 register
- Verbannen
-
spyware en PC-clean programma's is inderdaad vaak een kwestie van gratis aanbieden, en het enige wat je uiteindelijk gratis krijgt zijn dingen die je al wist (dat je PC issues heeft, duh)
maar blijkbaar heb je toch 'iets' niet goed gedaan, dat zo'n trojan binnen gekomen is..antivir zegt me ook niet zoveel.. zal geen echt goede geweest zijn ook :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Je kunt er ook van tijd tot tijd de pc mee scannen op vier russen ed, ik heb tot nu toe (klop hier even af op de eettafel) geen last gehad van zich als paarden voordoende verschijningsvormen en meer van dat soort digitaal gemuteerde computer ziektes (Windows machines zijn ook erg vatbaar, een koutje hebben ze zo opgelopen)
De voor zover mij bekende laatste versie van de gratis AVG (die bij mij nu dus draait) is: 9.0.730
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-