Thread zonder onderwerp :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2010 01:44 #812431 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik heb Kaspersky en daar komt echt helemaal niks doorheen. Via een vriend van me (systeembeheerder) kon ik die nagenoeg gratis aanschaffen. Normaal kost het iets van ? 40,-
Ik heb veel goede scanners meegemaakt, maar deze slaat alles! Zijn aanschafprijs meer dan waard. De licentie is bijna verlopen, dus ik zal eens kijken of de bekende gratis scanners ondertussen een beetje een inhaalslag gemaakt hebben.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 08:14 #812435 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Kenden we deze al? :yummie:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2010 08:33 #812436 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Aan de bumper en de voorbalk te zien heeft die ook al de nodige tikkies gehad... :D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-01-2010 09:24 #812443 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja dit is de 360 uit het filmpje wat ik laatst postte ... Daar zie je op het eindelijk ook dat er een 240 zachtjes tegenaanschuift, vandaar de scheve bumper ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 22:49 #812539 door V300 register
Ad voor auto 14 is al weg... wie is de gelukkige? (Mochten er onderdelen nodig zijn, Van der Feer in lelystad heeft een blueline staan... de laatste keer dat ik 'm gezien heb was ie nog dicht en plaatwerk en interieur mooi.

Edit: Erick: feli, maar extra tip... zie sloop in Lelystad voor blue-line deuren... :)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2010 17:29 #812584 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik word af en toe helemaal ziek en misselijk van al die passwords, sleutels, identiteitsbewijzen, bewijspapiertjes, etc.etc. Dit is geen normale samenleving meer. We moeten weer kernen van vertrouwen en wederzijdse barmhartigheid cre?eren en vooral bezit delen en geen belang meer aan geld schenken. Dan kunnen we weer normaal leven.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-01-2010 17:36 #812585 door V300 register
Helaas onmogelijk Erik. Ik wou dat ik de supermarkt even vlug binnen kon lopen zonder de deur van mijn auto te sluiten maar dat doe ik toch maar niet.
Ook een fiets onbeheerd ergens neerzetten is ook niet meer aan te raden.

Bezit delen is bewezen dat het niet werkt. Dan doet niemand meer moeite om nog iets te bereiken want het levert niets meer op.

Normen en waarden aanleren van jongs af aan lijkt me belangrijker. Daar komen sommige mensen "nogal wat" van tekort.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-01-2010 17:38 #812586 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Ow nou mijn ma sluit de 360 bijna nooit af bij de super ;)

En ik was het laatste blijkbaar ook vergeten na het uitgaan.. hij stond zo open voor de deur. Overdag komt dat ook wel vaker voor

Hier kan het nog :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-01-2010 18:13 #812587 door V300 register

Erik;131193 schreef : We moeten weer kernen van vertrouwen en wederzijdse barmhartigheid cre?eren en vooral bezit delen en geen belang meer aan geld schenken. Dan kunnen we weer normaal leven.

Ik wou ook dat het anders was, maar zo zijn mensen nou eenmaal niet. Je zegt weer, maar mensen zijn nooit goed naar elkaar geweest, behalve als ze er eigenbelang bij hebben.

Een mooi beginsel van het gezamelijk goed is het communisme. Dit is geen slechte stroming vind ik zelf, alleen voor de uitvoering moet er een centraal regelorgaan zijn, wat meestal dus een dictator wordt, en dat is weer niet mooi. Ik ben ook zeker geen fan van het huidige communisme waar alles om geld draait, maar zelfs vroeger in de Romeinse republiek kwam het daar op neer, toen had iedereen al zijn prijs

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2010 23:41 #812601 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Thread zonder onderwerp :D

huysmans;131146 schreef : Ad voor auto 14 is al weg... wie is de gelukkige? (Mochten er onderdelen nodig zijn, Van der Feer in lelystad heeft een blueline staan... de laatste keer dat ik 'm gezien heb was ie nog dicht en plaatwerk en interieur mooi.

Edit: Erick: feli, maar extra tip... zie sloop in Lelystad voor blue-line deuren... :)

Daar heb ik auto 14 voor, deze wordt gebruikt als donor voor twee auto's die waar mijn vrouw nu in rijdt, en voor mijn 340 die in maart 2011 weer de weg op gaat, Lelystad is net iets te ver weg voor mij

Moderators: Mark Smeets