Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niels;130024 schreef : Haha ja dat soort grappen had ik ook altijd. Ben jij toevallig een van die mensen die zo'n mooie vrije ruimte hebben samengesteld met twee vakken samen waar ieder ander ??n van de twee kiest? (Duits + Frans, Latijn + Grieks, etc)
NT profiel met Frans, Duits en Grieks idd.
Latijn paste niet meer en Duits heb ik eind vorig jaar maar laten vallen omdat er geen plek meer was in het rooster. Ik heb 't een halfjaar gedaan zonder een enkele les, maar dan gaat de lol er al gauw af.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;130045 schreef : Volgens mij was dat Whiteline maar ik dacht dat die die veerpootbruggen niet meer maakten.
de link werkt niet? Maar los daarvan had ik daar gisteren al op gezocht en ze bieden op hun site niks meer voor de 300 aan :S
- V300 register
- Verbannen
-
Maar volgens mij waren zij het inderdaad ja.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hij vroeg of dit een Variomatic was en was wat teleurgesteld toen ik zei dat het er geen was.
Hij heeft een 340 met een waardeloos schakelende Vario en vroeg of ik een adresje wist waar ze dit goed konden doen. Waarschijnlijk gaat zijn dochter ermee rijden als hij in orde is.
Ik ga hem zometeen even spammen met het ardes van de site en het forum. Hopelijk meld hij zich aan.
Weet iemand een adresje?
Anjo, zin om weer wat bij te verdienen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
net wezen schaatsen, vraag me niet hoe maar ik heb het voor elkaar gekregen om achteruit een wak in te schaatsen (en dat is niet de eerste keer overigens). als een speer een km of 2 door een weiland gekluund en zo snel mogelijk naar huis:+ ik kom net onder een warme douche vandaan en begin weer n beetje op te warmen hahahha
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Hoe lang doe je er over om een vario te diagnoseren en afstellen? Dan kan hij misschien een brug hier in een DHZ garage huren.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als ik de tuin in kijk heb ik het idee dat ik midden in de duinen van Scheveningen zit; alleen deze duinen zijn van sneeuw in plaats van zand.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
was met een leuk cluppie maten aan het hockeyen op een sloot van een meter of 10 breed, ik had net de puck een flinke smeiter de andere kant op gegeven, bleef achteruit nog ff doorglijden en voor ik het wist was het KRAAK