Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De praktijk wijst uit dat ik om 16.30 uur thuis ben, even wat kan drinken, om 16.45 uur aan m'n huiswerk kan beginnen, 17.15 uur eten, afwassen/honden uitlaten e.d., kan ik om 18.15 uur weer verder en ik hou er zo tegen 20 uur mee op, of ik het af heb of niet.
Huidige situatie: meer werk + slechter rooster = avondwerk + weinig vrije tijd + zaterdagbaan opgeven (net gedaan, dit is m'n eerste maand zonder).
@ Jeroen, dat is dus HBO, dit is gewoon voortgezet onderwijs!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Precies! Toen ik van het MBO naar het HBO ging moest ik ook ?cht flink wennen aan de grote berg extra werk. Ik was er niet op voorbereid, jij straks wel. Dat merkte ik daar ook al aan mijn HAVO/VWO klasgenoten.volvofiel;130018 schreef : @ Jeroen, dat is dus HBO, dit is gewoon voortgezet onderwijs!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ergens op het forum moet een link staan naar een Australische site die veerpootbruggen leverd voor de Volvo 360. Ik vind het alleen niet terug met de zoekfunctie...
wie weet nog waar die staat of welke site ik bedoel?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;130004 schreef : Inderdaad. Ik draai gewoon 45 uur (minimaal) per week!
Met als groot verschil dat jij waarschijnlijk iets doet waar je voor gekozen hebt, d.w.z. je vindt het leuk om te doen.
School heeft leuke vakken, maar ook veel minder leuke vakken en je bent niet met de praktijk bezig. Dat grote verschil maakt dat school als 'druk' ervaren wordt, en een echte baan als 'hobby'.
Snap je wat ik bedoel?
Ik bedoel, afgelopen week heb ik ook dagen gemaakt van 8 tot 7 op school, maar ik doe een opleiding waar ik bewust voor gekozen heb en tot nu toe doe ik het met plezier.
Zou ik op het voortgezet onderwijs zulke dagen hebben (incl. vakken waar niks aan is maar die wel verplicht zijn), dan trek je dat echt niet.
- V300 register
- Verbannen
-
@Stefan; ik verdien er dan wel wat geld mee - maar ook op mn werk doe ik veel dingen die ik liever niet doe.. maarja dat hoort erbij!
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;130003 schreef : Wacht maar tot je op een dag moet gaan werken, dan doe je er zelfs 40!
ik zou nog niet teveel gaan klagen als ik jou was! hehe
Ik was bij dat ik kon werken, dan zit je 40 uur en that's it... geen huiswerk meer e.d. Heerlijk.
Totdat bleek dat het werk alleen interessant werd in de IT als je grote omgevingen hebt en die staan.... in A'dam. :grr: Wie wil daar nou heen... ik weet het niet, maar ze staan dagelijksin de rij voor die plaats. :humor: