Thread zonder onderwerp :D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ouwe L*L ouwe L*L ouwe L*L L*L L*L....

Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Ernstig trouwens, ik heb zo'n decemberlot van elke dag een vakje open, en ik heb zojuist nog 2 kaarsen erbij, dus zit nu op 9kaarsen, en 10 van die dingen is 5000euro's. Enerverend met nog 10 vakjes te gaan
- V300 register
- Verbannen
-
Maarre je wacht toch niet elke dag met krassen van weer een vakje of wel? Ik niet, openratsen die handel en gauw een beetje :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;128635 schreef : Zoals je weet ben ik nog niet lang geleden de 30 gepasseerd. Het leesplankje en woordjes opnoemen is echt iets van mijn ouders. Op de HAVO-top maakte ik mijn verslagen al op de computer.
Mooi zo, maar blijkbaar toch iets niet goed gedaan op die school daar! :f
- V300 register
- Verbannen
-
Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan het 'nieuwe' Marktplaats van de laatste maanden? Zodra je gaat zoeken op 340 of iets van dien aard krijg je bij de onderdelen ook allerlei achterlijke semi-sport-wortelnoten-plakplastic-pookknoppen en universele armsteunen (zowel universeel passend als universeel stijlloos) etc. etc.
Ik word er helemaal gestoord van! En het worden er steeds meer! Eerst kreeg je rond de 100 hits en dat waren dan echt advertenties waar je iets mee kon, maar nu staat het met meer dan 400 hits bol van de domme accessoires en de airco- en stuurbekrachtigingsonderdelen. De helft uiteraard niet voor de 340/360!:grr:
Je moet onderhand al gaan zoeken op '340 -delft' om nog een beeeeetje door de made-in-Taiwan-plastic bomen het bos te kunnen zien!