Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
20-12-2009 13:35 #809976
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
rij jij nu op die brede 205 banden? Dat schuift extra goed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2009 13:36 #809977
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
195, ook breed zat!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
20-12-2009 14:46 #809992
door Mark Smeets
man, denk je dat je auto droog in de garage staat... vriest de leiding kapot, hele garage staat vol water, en waarschijnlijk de auto van binnen ook gedeeltelijk, want de raam stond open, wel met zo'n auto zeil erover maar toch...
Dat wordt straks schaatsen door de garage..
Dat wordt straks schaatsen door de garage..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2009 15:20 #809993
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Dat is behoorlijk pittig. Hebben jullie inmiddels de afsluiter kunnen vinden?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
20-12-2009 15:30 #809997
door Mark Smeets
leiding is dicht ja, op zowat elke leiding hier zit een aparte kraan, dus ook op die leiding. Pap was niet zolang daarvoor nog in de garage geweest, dus de leiding heeft ongeveer een kwatier staan lopen. er staat wat water in de kruipruimte van de veranda (handig, verlichting in een kruipruimte, maar ik ben niet buiten gaan kijken, is me te koud en verder is er niks aan te doen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-12-2009 20:41 #810057
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Vandaag 350 km over snelweg gereden gemiddeld 40km/u(van eenvoorbij antwerpen naar groningen) ben je wel lang onderweg!
Ben benieuwd of het nog uitmaakt voor mijn benzineverbruik.
Had eerst nog op site van waterstaat en anwb gekeken maar daar stond geen waarschuwing ,was op zig goed te rijden alleen rustig aan
Ben benieuwd of het nog uitmaakt voor mijn benzineverbruik.
Had eerst nog op site van waterstaat en anwb gekeken maar daar stond geen waarschuwing ,was op zig goed te rijden alleen rustig aan
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 10:39 #810077
door V300 register
Dik twee uur gereden naar mijn werk, ongeveer 50 km. Echt door de sneeuw op de snelweg. Ik ben blij dat ik vorige week een set zgan winterbanden heb geplaatst! Desondanks was het af en toe glibberen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 11:03 #810080
door V300 register
Ja, dat had ik donderdag ook. 2 uur en drie kwartier over 55 km. Maar niet zozeer vanwege de sneeuw; eerder door die slakken die 30 rijden op een autoweg:hmmz2:. Gewoon winterbandjes eronder en netjes rechtdoor blijven rijden, dan kun je met gemak 60-70 rijden.
Gisteren 200 km gereden over dik besneeuwde wegen; vooral in Duitsland hier over de grens was het af en toe aardig ploeteren. Met name dan op de B-wegen.
Ik vind overigens de sneeuwhoogte spannender dan de gladheid. Vooral door de wind kan er op sommige plekken akelig veel sneeuw liggen; van die plekken waar je dus niet moet gaan stilstaan als je geen lier bij je hebt...
Lucluc;128603 schreef : Dik twee uur gereden naar mijn werk, ongeveer 50 km.
Ja, dat had ik donderdag ook. 2 uur en drie kwartier over 55 km. Maar niet zozeer vanwege de sneeuw; eerder door die slakken die 30 rijden op een autoweg:hmmz2:. Gewoon winterbandjes eronder en netjes rechtdoor blijven rijden, dan kun je met gemak 60-70 rijden.
Gisteren 200 km gereden over dik besneeuwde wegen; vooral in Duitsland hier over de grens was het af en toe aardig ploeteren. Met name dan op de B-wegen.
Ik vind overigens de sneeuwhoogte spannender dan de gladheid. Vooral door de wind kan er op sommige plekken akelig veel sneeuw liggen; van die plekken waar je dus niet moet gaan stilstaan als je geen lier bij je hebt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 11:06 #810081
door V300 register
Lekker thuiswerken vandaag (naja niet eens in eigen huis). Niet zozeer vanwege de sneeuw maar vanwege alle narigheid op de weg. De Daf heeft zich in elk geval kranig geweerd, het viel me alles nog mee. Alleen die ruitenwissers he, dan blijft er sneeuw op liggen en gaan ze strepen trekken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-12-2009 13:28 #810097
door V300 register
Hier ook thuiswerken en ook vanwege het verkeer ipv de sneeuw. Zo veel is het niet, gewoon gassen. (en als je dan een schuivert maakt... veeg dan de weg goed schoon
)
Morgen moet ik voor overleg op kantoor in Geldermalsen zijn, ben benieuwd of het dan wel doorrijdt.
)Morgen moet ik voor overleg op kantoor in Geldermalsen zijn, ben benieuwd of het dan wel doorrijdt.
Moderators: Mark Smeets