Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
examenstress en autorijden moet je echt los zien in dit verband
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
no stress, just do it.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;126557 schreef : Voor mij is auto-rijden ook rustgevend. Als ik hoofdpijn heb of me niet lekker voel, kan een ritje in de auto wonderen doen.
Ga maar eens in de spits pendelen. Overal kamikaze-acties om je heen en je vraagt je af of je het vandaag gaat overleven. Niettemin voel ik mee meestal beter na een tochtje met de verwarming aan, stoelverwarming aan, etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Een dag driften/circuit/toerrit daarintegen, heeeerlijk!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;126549 schreef : Mijn rijschoolhouder was er duidelijk een van de oude stempel, zei hij zelf al tijdens een van de eerste lessen. "allemaal onzin die tussentijdse toetsen etc, das gewoon geldklopperij -> ik leer je rijden en dan haal je je examen, klaar"
Hij had aan mij veel meer kunnen verdienen als ie wel met die tussentijdse onzin meedeed, of gezegd had dat ik nog meer lessen nodig had voor het examen. Maar hij vond het wel best, en als ik niet zo stressed-out geweest was bij mijn eerste examen had ik het ook met 19 lessen gehad.
Werd niet echt genaaid door de examinator, maar gewoon teveel stress om het gedoe er omheen (vooral het kijkgedrag, ik keek wel maar je zag het niet duidelijk goed genoeg, omdat mn nekspieren gewoon in de kramp zaten) 2e poging was dezelfde examinator, nog ergere stress en toen was het gewoon een duidelijk geval van verkloot door fouten.
Uiteindelijk gelukt na 21 lessen totaal, met dank aan een pilletje van de dokter (propanolol) veel soepeler gereden en gelijk ook glansrijk geslaagd :+
Same here en eigenlijk is het ook niet meer dan dat. Ik ben zelf ook iemand met examenstress dus een pilletje (pepermuntje bleek achteraf :+ ) doet dan wonderen.
En over dat examen: Mijn rijinstructeur zei ook al: "Morgen ga je gewoon een rondje rijden maar dan met een andere vent er naast.", eigenlijk is het ook niet veel meer dan dat.
- V300 register
- Verbannen
-