Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
rijden opzich kan iedereen wel, maar je moet leren rijden zoals de instructeur (en dus ook de examinator) wilt.
ik heb er iets minder als een half jaar over gedaan, ong elke week 1x rijden. in totaal 26 lesuren. praktijk in 1x en theorie in 1x behaald:)
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;126474 schreef : Kortom; even lekker veel oefenen op het industrieterrein en dat scheelt een hoop rijlessen (en geld).
Zodat de rijinstructeur al je foute zelf aangeleerde gewoontes kan afleren en je dus weer extra lessen nodig hebt
- V300 register
- Verbannen
-
Wat een vette bak! Zo'n opbouw wil ik ook ooit op uitkomen met mijn auto. Het ziet er van buiten helemaal standaard uit, zelfs de motorruimte lijkt niet direct indrukwekkend, maar een gigantisch bruut vermogen uit zo'n ding.
- V300 register
- Verbannen
-
Zal ik het er dan maar even inwrijven?v0lv0freak;126453 schreef : Tussen de 30 en 40 is volkomen normaal. 40 is het gemiddelde voor mannen en 50 voor vrouwen. Ik was met 28 uur de snelste leerling van mijn instructeur.
Maar ach, veel of weinig lessen, het echte rijden leer je pas daarna! En ik geef ook ronduit toe dat ik in het begin vele malen slechter reed dan nu!
19 lessen in your face:w00t:Bij wat achteraf niet alleen de goedkoopste, maar ook de slechtste rijschool van Alkmaar bleek te zijn. Enige opmerking van de examinatrice was dat ik alles wel ERG perfect probeerde te doen (goh, vreemd....)
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;126471 schreef : Jaaaaah, ik snap je helemaal!
Me too!
Met mn eerste auto (witte 340 ofcourse) deed ik dat toch wel vaak. Lekker een eindje toeren, mooi weer (of niet), raampje open, peukje aan, oude radio + gekraak aan op een ouwelullenzender, en 10km/u onder de max. snelheid rijden!
HEERLIJK!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb over m'n rijbewijs exact 25 lessen gedaan en (natuurlijk) in 1 keer geslaagd. Ik weet nog van iemand die al een auto had gekocht, maar steeds weer zakte .... voor z'n theorie.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben wel 1x voor mijn praktijk gezakt - na 18 lessen. Die vent naaide me behoorlijk - dat was wel erg jammer... (jaja clich? maar het was wel zo!). 4 lessen later nog een keer afgereden en binnen 10 minuten waren we alweer terug bij het CBR.. ?n geslaagd!
- V300 register
- Verbannen
-
Hij had aan mij veel meer kunnen verdienen als ie wel met die tussentijdse onzin meedeed, of gezegd had dat ik nog meer lessen nodig had voor het examen. Maar hij vond het wel best, en als ik niet zo stressed-out geweest was bij mijn eerste examen had ik het ook met 19 lessen gehad.
Werd niet echt genaaid door de examinator, maar gewoon teveel stress om het gedoe er omheen (vooral het kijkgedrag, ik keek wel maar je zag het niet duidelijk goed genoeg, omdat mn nekspieren gewoon in de kramp zaten) 2e poging was dezelfde examinator, nog ergere stress en toen was het gewoon een duidelijk geval van verkloot door fouten.
Uiteindelijk gelukt na 21 lessen totaal, met dank aan een pilletje van de dokter (propanolol) veel soepeler gereden en gelijk ook glansrijk geslaagd :+