Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;126420 schreef : Spoedcursus is niet perse nodig. Als ik niet op mijn examen had hoeven wachten had ik het makkelijk in 5 weken gehaald, en dat in april, dus 1 maand voor mijjn eindexamens. Mijn instructeur deed altijd 2 uur lessen, en als je dat 2 of 3 keer per week kunt doen dan heb je zo 25 lessen gehad = klaar voor examen
Als je het geluk hebt dat je instructeur het niet druk heeft, kun je inderdaad 2 ? 3 keer per week lessen. Bij ons in de Achterhoek hebben we geen instructeurs die het niet druk hebben (als het w?l rustig is betekent dat vaak dat het ?f een slechte instructeur is ?f dat de zaken slecht gaan doordat hij een slechte instructeur is). Bovendien was het in mijn tijd zo (ja ja, alweer 3 jaar geleden) dat de wachttijd voor het examen 3 maanden(!) bedroeg. Dus meer dan 1 keer les per week kan dan gewoon niet!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
ik had het helaas dus ook niet in 5 weken, maar in 2 maanden, waarin ik ook 3 weken niet gelest heb vanwege examens
- V300 register
- Verbannen
-
Nah, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hoewel 50 uur voor de meesten meer dan genoeg is, voor sommigen geldt gewoon meer uren maken en niet zo snel zenuwachtig worden. Ik ken wel wat mensen die best konden autorijden maar hun zenuwen gewoon niet in bedwang konden houden, waardoor het hopeloos misging. (ik niet, ik heb aantal maanden les gehad, 1,5 uur per week, in 1 keer gehaaldv0lv0freak;126420 schreef : Spoedcursus is niet perse nodig. Als ik niet op mijn examen had hoeven wachten had ik het makkelijk in 5 weken gehaald, en dat in april, dus 1 maand voor mijjn eindexamens. Mijn instructeur deed altijd 2 uur lessen, en als je dat 2 of 3 keer per week kunt doen dan heb je zo 25 lessen gehad = klaar voor examen
Ik had ook een jong gozertje als instructeur. Toen ik mijn examen had gehaald liet hij me even zien hoe je 'fatsoenlijk' een klaverblad neemt...hij vond dat ik een beetje mak reed.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar dit heeft over het algemeen weinig met een 343DLS te maken
- V300 register
- Verbannen
-
Toen ik al best wel lang les had en mijn tussentijdse toets had gehaald, zei mijn instructeur opeens:
Waar is je boekje eigenlijk?
- Welk boekje?
Waarin je noteert hoeveel lessen je hebt gehad?
- Heb ik niet?!
Oh, heb je al wel een contract van me gehad dan?
- Nee!
Oh, zullen we dan maar eens gaan afrijden?
- Ja is goed

Dus ik heb geen idee hoeveel uren ik les heb gehad :+ Ik schat zo tussen de 30 en 40.
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb 22 lesuren gehad!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar ach, veel of weinig lessen, het echte rijden leer je pas daarna! En ik geef ook ronduit toe dat ik in het begin vele malen slechter reed dan nu!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lekker de hele tijd over de weg naar andere auto's kijken, radio luisteren, van het landschap genieten. Heerlijk.