Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Het 6de jaar had ik ook 8 tussenuren (of 10, weet het niet meer zeker), is best wel overheen te komen als ze een beetje gunstig vallen, heb je thuis bijna niks meer te doen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;119247 schreef : In mijn hele middelbare-schoolcarri?re (dit wordt het zesde jaar) heb ik welgeteld ??n keer een zakje dropjes gehaald (autodrop) van ik dacht 2 euro.
Vond ik zonde van m'n geld
Ach, ik heb nooit aan de uitgave kant gekeken. Ik heb altijd gewoon gezorgd dat er meer binnenkwam
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hij is wel ontzettend sloom, maar dat is 'ie altijd al geweest...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Je kunt ook nog even bekijken hoe je geheugen gebruikt word in taakbeheer, virtueel geheugen kun je ook vergroten maar voor mij is dat niet zo makkelijk uit te leggen zo uit mijn hoofd, en nogmaals, je pc word van het steeds swappen ook niet bepaald sneller.
gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar then again, ik ben al minstens 6-7 jaar niet meer actief met computers bezig, toen was windows 98 nog actueel...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik snap alleen het verhaal van Wouter niet helemaal :humor:
Tja, dat krijg je als je redelijk digibeet bent :woei:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hij heeft wel eens kuren gehad, maar dat is te wijten aan het feit dat hij al 9 jaar op ca. 140-150% van zijn originele snelheid draait...
Klein beetje terugschroeven op warme dagen en het is opgelost.Je oplossing:
Bij windows XP:
START-> Configuratiescherm->
Bij "Klassieke weergave":
Systeem-> Geavanceerd-> Instellingen (onder het kopje Prestaties) -> Geavanceerd-> Wijzigen (onder het kopje Virtueel geheugen)
START-> Configuratiescherm->
Bij "Categorieweergave":
Prestaties en Onderhoud-> Systeem-> Geavanceerd-> Instellingen (onder het kopje Prestaties) -> Geavanceerd-> Wijzigen (onder het kopje Virtueel geheugen)
Hierr geef je aan waar hij zijn virtuele geheugen / wisselbestand vandaan moet halen en hoeveel dat is. Zorg dat je voldoende harde schijfruimte vrij hebt zodat je ook daadwerkelijk voldoende geheugenruimte kunt toewijzen.
Dit is een stukje harde schijf waar hij tijdelijk data kan parkeren als je interne (fysieke) geheugen vol is op momenten dat je veel geheugen nodig hebt.
Virtueel geheugen is een noodoplossing en stukken trager als je echte geheugen, dus als je een geheugentekort hebt wordt je pc flink traag.
Hoeveel intern geheugen heb je? Als je pc 8 jaar oud is zal dat tussen de 256 en 1024Mb zijn gok ik? Met 1024Mb kun je prima toe met zo'n oud beestje. Als het minder is zou ik er wat bijprikken, of dat nu het probleem is of niet...

Succes!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Er staat behalve een flinke hoop muziek niets op.
- V300 register
- Verbannen
-
Hoeveel jaar zal dit 'goed' zijn?
" Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac9,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2.66 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 6 MB
Geheugen: 4 GB
Bussnelheid: 1.07 GHz"
8x dubbellaags SuperDrive
640 Gig HDD ruimte
NVIDIA GeForce 9400M grafische kaar
Heb er ook geen bal verstand van.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Tot vorig jaar heb ik het ding altijd nog gebruikt om werkstukken op te typen, met windows 98 + office 98 ging dat perfect!
Ik weet nog toen we dat ding kregen, dat ik het super vet vond dat de printer ook echt met je praatte,'" vul het papier bij" of "inktpatroon bijna leeg, haal nieuwe". Alleen begon het na een tijdje wel irritant te worden met al die errors :crazy1: