Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2009 17:43 #794606 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Zag al een aantal maanden hier in de buurt een 340 bij een bedrijf staan.. Vandaag maar eens even langs geweest om te kijken..

specs. 340 winner uit 90 5 bak met 98000km. Schuifdak en originele philips radio. Afgestempelde boekjes en een zeer net interieur. Motor sloeg na wat horten en stoten aan en liep heel netjes ondanks het gemis van kvs en een accu. Vraaprijs 350 met apk tot maart 2010. oftewel denk dat ik binnenkort weer een eigenaar ben van een 300yeehaa!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2009 20:56 #794625 door V300 register
dat klinkt inderdaad als een koopje. maar een Winner uit 1990??

wel met de voor een winner ongehoorde luxe van een 5-bak :) dat heeft vast extra gekost :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2009 22:01 #794642 door V300 register
Het zal de naamloze 'Basis' wel zijn... al die auto's in de reeks [niks]/[niks] Special/GL/GL Special hadden een vijfbak.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2009 10:56 #794699 door V300 register
Interessante auto!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2009 10:57 #794700 door V300 register
Dat weeralarm is een schande inderdaad. Miljoenen omzet misgelopen in Nederland in de bedrijvensector vanwege het wegblijven van strandgasten, binnenhouden van terrasjes etc...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 12:45 #794727 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
nu word er achteraf geklaagd omdat het meeviel; maar zo'n weeralarm word echt niet zomaar afgegeven.. waarschijnlijk ontwikkelde die zooi boven de zee zo snel dat er na de warme periode afgelopen week een behoorlijke storm verwacht werd.

ik vind het weeralarm juist heel goed, nu word er een keer geklaagd omdat het achteraf gezien niet nodig was; maar wat als het weer dus echt een grote teringzooi veroorzaakte? dat er bijv hagelstenen van formaat tennisbal op een terras neerkomen,

liever goed gewaarschuwd als naderhand in de klerezooi zitten.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 12:48 #794730 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ben gisteren weer heelhbuids thuis gekomen met de 850 na een rit van 10uur. Direct in de tuin staan kijken naar de lekke band van de 360 die er lag. En morgen zie ik mijn vertrouwde volvo 360 terug. Van de week kijken of ik ruimte kan gaan maken waar de 360 gestald kan gaan worden om de reparaties uit te kunnen voeren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2009 12:48 #794731 door V300 register
Het is ook wel gek dat mensen bijna WILLEN dat er noodweer komt:).

Daar heb je wel gelijk mee. Maarja, wat is nu echt noodweer? Ik heb 'n aardige plens over me heen gekregen en 't onweerde + hagelde aardig.. fris briesje erbij.

Kijk, als het -15 wordt, alles bevriest en het gaat keihard waaien en sneeuwen... dan is het wat extremer.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2009 12:52 #794733 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
ik ben geen weerdeskundige; maar ik weet wel dat na een lange droge periode er meestal een harde storm komt.. doordat dit een aparte situatie in de lucht veroorzaakt is de kans op harde windstoten maar ook windhozen aanzienlijk groter

er lagen hier in het dorp ook al een paar flinke takken op straat; die wil je ook niet op je kop krijgen:) het weeralarm is er gewoon om risico's uit te sluiten; als het fout gaat dan gaat het vaak goed fout..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2009 13:00 #794737 door V300 register
Zo ist ook wel weer.

50/50 dan? :D. Maarja... ze denken er nu ook aan om pas een alarm te geven als t noodweer echt losbreekt. Dan kunnen ze er iig niet meer naast zitten. Maarja dat is hetzelfde als de boel pas blussen als het goed en wel in de fik staat. Dat helpt niet dus (voorkomen is beter dan genezen).

Moderators: Mark Smeets