Thread zonder onderwerp :D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:13 #764064
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Dat heeft Diede mooi en subtiel opgelost met die verlichting.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:15 #764068
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Foto's?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:30 #764071
door V300 register
Wil niet doorzeuren, maar lukt niet om een verhaal te posten, alleen een snelle post wil.
Zal het verhaaltje morgen wel eerst in een documentje maken, kopieren en gauw in het antwoord kiepen.
Het is namelijk best wel een aparte gebeurtenis, vind ik althans.
Zal het verhaaltje morgen wel eerst in een documentje maken, kopieren en gauw in het antwoord kiepen.
Het is namelijk best wel een aparte gebeurtenis, vind ik althans.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:36 #764075
door V300 register
Ik ken dat gevoel. Op de internetsklassieker '
Eric Conveys An Emotion
' is dat heel treffend verbeeld onder het kopje 'Computer just ate my 20 page research paper'.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:41 #764077
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Klinkt alsof je een of andere pc-cleaning tool hebt aanstaan die om de zoveel minuten je cookies weggooit... Een cookiemonster tool?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:43 #764079
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 22:45 #764080
door V300 register
Dit is de beste foto van het hele idee die ik heb.
Daylight driving lampjes van DealExtreme.com, met 6 leds ieder, netjes in een varioroostertje geklust.
Later heb ik er trouwens ook nog een plaatje polycarbonaat voor gelijmd, dat maakt het net wat meer "af".
[edit] dit geeft misschien nog wel een beetje een idee, dit was nog wel met de "oude versie" die ik helaas doodt heb gereden tegen een paaltje...: 2008-12-08-59k.jpg
2008-12-08-28k.jpgslb_340;95860 schreef : Foto's?
Dit is de beste foto van het hele idee die ik heb.
Daylight driving lampjes van DealExtreme.com, met 6 leds ieder, netjes in een varioroostertje geklust.
Later heb ik er trouwens ook nog een plaatje polycarbonaat voor gelijmd, dat maakt het net wat meer "af".
[edit] dit geeft misschien nog wel een beetje een idee, dit was nog wel met de "oude versie" die ik helaas doodt heb gereden tegen een paaltje...: 2008-12-08-59k.jpg
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 23:02 #764081
door V300 register
Jean,
Dat met dat ingelogd blijven had ik vroeger ook (nu geen last meer van --> firefox is toch wel lekker). Heeft te maken met de veiligheidsinstellingen van Internet Explorer. Even uit mijn bplle kop: Tools, Internet Options, tabblad privacy. Knopje Sites, website inkloppen en Allow kiezen. Ok doen, dan knopje Advanced, en daar vinkje bij Override automatic cookie handling, first party cookies op accept en third party cookies op prompt, vinkje bij session cookies.
Ik weet niet of dit nou de oplossing was, ik dacht het wel. Let wel op dat je op deze manier je browser wel gevoeliger maakt voor bot browsewerk, dus je zal iets beter moeten opletten waar je allemaal naar toe smurft.
Dat met dat ingelogd blijven had ik vroeger ook (nu geen last meer van --> firefox is toch wel lekker). Heeft te maken met de veiligheidsinstellingen van Internet Explorer. Even uit mijn bplle kop: Tools, Internet Options, tabblad privacy. Knopje Sites, website inkloppen en Allow kiezen. Ok doen, dan knopje Advanced, en daar vinkje bij Override automatic cookie handling, first party cookies op accept en third party cookies op prompt, vinkje bij session cookies.
Ik weet niet of dit nou de oplossing was, ik dacht het wel. Let wel op dat je op deze manier je browser wel gevoeliger maakt voor bot browsewerk, dus je zal iets beter moeten opletten waar je allemaal naar toe smurft.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2009 00:06 #764096
door V300 register
hee, het onweert hier ineens. Nu ik dat hoor bedenk ik dat het weer lang geleden is dat ik dat gehoord heb!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2009 00:10 #764097
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
:humor: Echt letterlijk met dat ik jouw post lees knalt er hier ook ineens vanalles door de lucht!
Lang geleden inderdaad!
Lang geleden inderdaad!
Moderators: Mark Smeets