Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dat ik er persoonlijk geen last van heb staat niet in directe verbinding met het feit dat hij wel of niet bestraft moet worden.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Euuuhhhhh, kom maar eens kijken in 't weekend. Heerde heeft de grootste discotheek van/in/uit?!!?! de wijde omtrek en dus is het elk weekend weer raak. Hangjongeren, drank- en drugsgebruik zijn eerder regel dan uitzondering, kortom: een typisch dorpje in de bible belt. Kon er zelf vroegah ook wel wat van (maar dan niet harddrugs).Niels;96271 schreef : Waarschijnlijk is er bijna nooit iemand dronken in 't durp en is het meteen nieuws als het wel zo is :+
Ik snap echt niet waarom dit is overgenomen door de Telegraaf, in het lokale krantje de Schaapskooi had ik het wel verwacht. Ik hoorde het ook al bij de Coen en Sandershow op de radio.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Niels;96271 schreef : Waarschijnlijk is er bijna nooit iemand dronken in 't durp en is het meteen nieuws als het wel zo is :+
hahahaha ik ken dat:+
ben wel eens na een heule wilde nacht stappen 's ochtends met een giga kater wakker geworden met m'n kop in een plantenbak, fiets op een bushokje en beiden op amper 20 meter afstand van de kerk. de weken die er op volgden was ik de "schande van het dorp" en die titel heb ik behoorlijk nageleefd. op een of andere manier is het dan erg leuk om elke dag van de week 3 kratten bier te halen, al is het maar voor de fun:)
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Of Joost zelf natuurlijk