Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;95435 schreef : Op zo'n reactie hoopte ik al... Dat is precies de reden waarom ik dan een 911 zou kiezen! :humor:
(maar liever een oude Porsche 944 TurboS)
Ik wou zeggen, als het al een 911 moet zijn, dan wel de turbo.
Maar 480 PK blijft behelpen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
[YOUTUBE]
uV7AN80LNHE
[/YOUTUBE]
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is niet wat ik wilde zeggen... (goed lezen...)v0lv0freak;95439 schreef : Ik wou zeggen, als het al een 911 moet zijn, dan wel de turbo.
Maar 480 PK blijft behelpen
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;95440 schreef : Met de Peugeot 106 van een collega van mijn zwager kun je ook wel lol hebben met Porsches...
[youtube]
uV7AN80LNHE
[/youtube]
Dat is eigenlijk nog veel leuker dan een echte sportauto! Een simpel autootje dat een sportwagen eruit trekt
Die reacties van de bestuurder zijn trouwens echt leuk! Halloooooow. He das nouw jammer :humor:
Bodejodel;95441 schreef : Dat is niet wat ik wilde zeggen... (goed lezen...)
I know. Jij wilt juist niet opvallen, en daarom een Porsche
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hij is nog niet eens klaar met tunen. De auto is net een week rijklaar en volgens de dyno had hij nog maar 330 pk bij 1 Bar... De koppeling begon te slippen bij een hogere turbodruk.
Momenteel zit hij op 370pk geloof ik.
Zijn hobby: Wachten bij de Porsche dealer tot er proefritrijders vertrekken met het bovenstaande filmpje als resultaat! :humor:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Zou dat geen hobby voor Anjo zijn straks
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;95440 schreef : Met de Peugeot 106 van een collega van mijn zwager kun je ook wel lol hebben met Porsches...
Die tekst in de spiegel... 'objects in mirror are losing' :humor:
Dit gebakje was ookw el leuk om mee te spelen.
Een 1977 lancer, met netjes 1400 en automatic op de kofferbak. D'r zit een lancer 2.0 turbo blok in, de laatste voor de evo's.
Sta je voor het verkeerslicht, trek je op, blijft er een wagen achter je op je staart, dan maar afschudden bij het volgende verkeerslicht. Nog steeds op z'n staart, toen was ie het zat en reed 'm echt zoek. (zich afvragend waarom ie er zo'n moeite mee had. Op een parkeerplaats van de NOL (Nacht om de lange Jan in Amersfoort) toch maar even de wagen bekeken. Bleek ie een clio V6 zoek gereden te hebben. (Zo'n ding dat de motor op de juiste plek... ipv de achterbank)
Het speeltje deed 0-100 in 3.8 sec, maar zoop ook netjes 1:4 met wat spelen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bij alles wat ik intik krijg ik 0 resultaten.
Als ik dan via auto diverse naar de rubriek volvo onderdelen ga, krijg ik ook 0 resulaten. Dat kan toch niet :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-