Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;25813 schreef : Ik zou zelf voor die 740 gaan. Onverwoestbaar, lekker veel vermogen op de achterwielen en je houd nog wat geld over om hem flink te tunen;
Gele Koni's ?600,-
40mm Verlagen ?220,-
Chippie ?250,-
Stabilisatorstangen voor en achter ? 350,-
Veerpootbruggen onder en boven ?250,-
PU rubbers en busjes ?100,-
Dan heb je echt een hele snelle en super sturende 740. Zeker zo snel als die 850 en veel goedkoper in onderhoud.
echt een geweldige wagen... als ie belastingvrij was dan zou ik hem ruilen voor mijn Murena... moeten wel die accessoires uit jouw opsomming erop zitten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;25851 schreef : Belasting... ja... wel een dikke 50 euro per maand... maar daar zou ik hem niet voor laten staan!
ik wel
ik ben weer student vanaf september...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;25907 schreef : Toen ik student was had ik meer geld over als nu... Ik heb nu 2 kids en een vrouw te onderhouden
wie zegt dat ik die als student ook niet heb
maar het is ook niet zo dat ik geen geld over heb... ik heb andere prioriteiten :rolleyes:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je in je eentje in zo'n 740 zit voel je je ook wel wat eenzaam in die grote ruimte...

Zo'n Simca is ook vet.
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;25916 schreef : Helemaal terecht...
Als je in je eentje in zo'n 740 zit voel je je ook wel wat eenzaam in die grote ruimte...
als ik dan een keer een kreet slaak van eenzaamheid dan echoot ie ook nog... dat doet ie in de Simca niet :humor:
en yes !! er zijn meer smilies !! :grr:
- V300 register
- Verbannen
-
daar stonden 3 940 sedan's... 1 met een dondersmooi blauw interrieur. en een zwarte, met zo'n "houten" dash, alleen dat was een belg die nog geen ned. kenteken had, en dat schijnt duur te zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Rijdbare 940's?KonradW;25998 schreef : vanmiddag bij auto rima in druten wezen kijken.
daar stonden 3 940 sedan's... 1 met een dondersmooi blauw interrieur. en een zwarte, met zo'n "houten" dash, alleen dat was een belg die nog geen ned. kenteken had, en dat schijnt duur te zijn?
Importeren kost je altijd BPM. Hoe oud was die auto? als ie ouder als 10 jaar is kost het je voor een 940 nooit meer als 1000 euro aan BPM.