Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
:D:D Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
en ja, daar zie ik de S***T voor aan...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
das net zoals die kleine fiat's , seat altera en al dat kleine onveilige spul
- V300 register
- Verbannen
-
Hoewel ik het zonde vind van de energie die je daarin moet steken.
Aan de andere kant: smart + water = aantal smarts - 1
- V300 register
- Verbannen
-

*gaat zo zijn auto wassen*:rolleyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het is net zo gezellig en leerzaam als bij de V3C alleen ben je bij de V7V verplicht om de onderdelen die je gebruikt bij het gastadres te kopen. Stukje duurder als nodig is dus. 4.5 liter olie, oliefilter en brandstoffilter hebben me 112 Euro gekost... :eek:
Maar als je een grote-jongens-auto wilt rijden moet je rekening houden met grote-jongens-prijzen... :cool:
Mijn schokdempers bleken redelijk op te zijn, dus dat kost me ook weer een dikke 800 euro.
Dan heb ik wel meteen Gele Koni's en -40mm Intrax veren. :cool: Nu nog even sparen voor veerpootbruggen onder en boven en een setje 25mm stabi's.

Ik heb daar ook even het genoegen mogen hebben om in 2 hele snelle 740's te rijden.
De 740Turbo16V (B204GT) van Siebren en een opgevoerde 740Turbo (B230FT), beide met een goeie 200 Pk.
De auto van Siebren was mijn favoriet. Ontzettend snel maar toch heel beschaafd. De turbo komt soepel in en blijft maar doorblazen tot in het rode gebied. Geen trap in je rug, maar een heerlijke harder wordende duw.
De opgevoerde 740Turbo had echt een aan-uit relatie met de turbo. Als hij voorbij de 3000 toeren kwam kreeg je een ruggenwervelversplinterende trap onder je kont. De banden (maatje 225) wisten niet waar ze dat vermogen zo snel moesten laten dus zetten ze het maar om in een setje dikke zwarte vraagtekens op de weg.
Ondanks al dat vermogen en het betere onderstel blijf ik er nog steeds bij dat een 360 met goeie dempers, veren en banden veel en veel leuker rijdt!!!
Als klap op de vuurpijl mochten we een paar rondjes rond het industrieterrein in een flink getunede V70R AWD 4C van het huidige model. De 400Pk zorgden voor een paar verschoten nekwervels en een paar mm minder profiel. Wielspin op alle 4 de wielen in de eerste 3 versnellingen... Dat vermogen, dat geluid, Bizar!!! :eek:
Maar toch, als ik er een zou "krijgen" zou ie meteen te koop gaan en dan kocht ik er mijn 360 mee terug, een 965Turbo16V en een 780Turbo16V. Veel leukere en praktischere auto's!
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;25637 schreef : haha gigantisch mooie bak... das nog een mooier alternatief dan een laguna.. *kijkt onschuldig*
hoeveel ben je nou voor zoiets kwijt?
[Laguna bash mode]
Ik ken maar een paar auto's die dat NIET zijn!
(smart, sunny, smart, Cherry, en heb ik de smart al genoemd?)
[/laguna bash mode]
Sorry Conrad... moet je ook maar niet zo'n gemakkelijke voorzet geven!
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;25645 schreef : [Laguna bash mode]
Ik ken maar een paar auto's die dat NIET zijn!
(smart, sunny, smart, Cherry, en heb ik de smart al genoemd?)
[/laguna bash mode]
Sorry Conrad... moet je ook maar niet zo'n gemakkelijke voorzet geven!
Hahahahahaha, die Diede
:D:D:D:D:D:D Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;25655 schreef : Hahahahahaha, die Diede
:D:D:D:D:D:D
Ik denk dat we een beetje moeten gaan stoppen, straks durft Conrad hier helemaal niet meer te komen :eek: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.