Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
de knoppen in de middenconsole hebben inderdaad geen lampjes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@TPG
Zending zit in afleverroute 30-01-2009 Breda , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 30-01-2009 Breda , pakkettendistributie
juuuuiiiist.. dat is de goede kant van het land
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Breda, dat lijkt er al meer op
- V300 register
- Verbannen
-
Je grootste fout is dat je niet simpelweg bij 4launch besteld hebt :y:antiekeradio;87304 schreef : ik heb ook weer wat voor het thread zonder onderwerp hoor... de TPG.
vorige week donderdag een nieuwe PC in onderdelen besteld. Best veel geld dus ik zat met spanning te wachten op de zending.
duurde wat lang voor die verzonden werd. ik ga kijken.. blijkt er 1 lullig kabeltje van 3,5 euro op 14 dagen levertijd te staan! Aahrg. Mijn fout, maar slordig is het wel. Zolang wilde ik niet wachten
Gebeld, bestelling gewijzigd (skip dat kabeltje maar, dat regel ik wel bij de pcwinkel in de stad). de volgende dag ging dan de bestelling onderweg.
Mooie tracktrace code gehad; en zie wat ik zojuist te zien krijg.
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-01-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 29-01-2009 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd 29-01-2009 Heerenveen-Zilverwg , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 29-01-2009 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-01-2009 Zwolle , intern transport pakketten
De zending is dus in 24 uur een hoop kilometertjes gereisd, maar 0 kilometer in de goede richting!! hoeraaa
ter info, ik woon dus in Roosendaal, dat is dus n?t de andere kant op vanuit Zwolle als Heerenveen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bungalowparkje heeft meer dan 1 huisje hoor...Bodejodel;87316 schreef : Deze neem ik aan?
Geen Bungalowpark maar een groot familie huis. Een bungalowparkhuisje is niet groot genoeg voor 2 schoonouders (opa en oma dus), 4 kinderen 2 "schoonkinderen" 1 bijna "schoonkind" en 7 kleinkinderen...
Niet geweldige kwaliteit, klein enzo, maar goed...
Maar die weg er naar toe :w00t:
:groovy::yeah::humor::woei::w00t: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als ik met een auto ga is het een geleende auto en daar ga ik erg voorzichtig mee zijn dus dat weggetje moet even wachten tot ik er met een eigen auto in de buurt kom...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
M'n broer en ik gaan in de zomervakantie ook een weekje naar de Ardennen, is dat rotte-300-bedrijf een leuk uitstapje