Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bergruimte genoeg in al die grote Volvo kofferbakken...Kooyman;86242 schreef : Als wij tijdens het winkelen iets leuks of handigs zien dat we niet echt nodig hebben, roepen we: "Waar laten we het?"

Als jullie er nu n?g eentje bij kopen kan er weer geshopped worden! yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben blijer dat je geen ongeluk hebt gemaakt waar andere mensen bij zijn betrokken :flame:Ovlov 3.6L;86236 schreef : Soooow, gisteren even naar de verjaardag van Fridge in Arnhem geweest.............flink wat gezopen.........helaas moest ik vanmorgen weer op tijd opstaan om terug te reizen naar Etten-Leur. Moest werken. Kostte veel Redbull om de aandacht bij het rijden te houden. Ben echt blij dat ik niet heb hoeven blazen :halo:.......
- V300 register
- Verbannen
-
Kooyman;86245 schreef : Breng Jan nou niet op idee?n... :nono:
Ik heb niet te veel zooi, ik heb alleen een te klein huis... :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
daNpy;86252 schreef : Ik ben blijer dat je geen ongeluk hebt gemaakt waar andere mensen bij zijn betrokken :flame:
Dan moet het nog een HEEL stuk erger zijn. Dan was ik dus niet naar huis gaan rijden
- J. Ruiter
- Verbannen
-
hebben we nou zo'n slechte invloed op jan?Kooyman;86245 schreef : Breng Jan nou niet op idee?n... :nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Daar heb ik jullie helemaal niet bij nodig... dat lukt me zo ook wel. :lol:volvo freak;86398 schreef : hebben we nou zo'n slechte invloed op jan?
Voor degene die de collectie niet kennen, kijk hier voor de celica's en volvo's. (de plaatjes links van de page zijn van wat ik nog heb, rechts van wat ik had en weg gedaan heb...) De honda en kawasaki zijn er ook nog, de nissan was grandioos... maar staat op de sloop, ondanks dat ie zo slecht niet was. (technisch, de lak was puin) De Landcruiser is er een die ik ooit nog wil hebben, dit type (neus, body hoeft niet perse), maar dan graag wel met het aantal cylinders dat op de papieren staat.
Pas maar op dat ik geen slechte invloed op jullie heb. Erik snapt het al, de rest heeft nog veel te leren, die paar auto's... :humor:
(toch eens zorgen dat ik er meer tijd aan kan besteden, dan wordt er ook ooit eens een perfect.
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
en die paar auto's van mij dat is er niks bij ook niet met zijn hoogtepunt van de zomer(5 stuks)
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-