Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
(en nee, ik ga niet racen
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zonder LPG, wel met gordels achterin (1992er).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Huisje, bungalowparkje?Bodejodel;87061 schreef : Malmedy, nabij Spa Francorchamps.
(en nee, ik ga niet racen)
Zo ja --> bovenop een heuvel, stukje boven Malmedy?
Zo ja --> zorg dat je de auto een uurtje voor jezelf hebt en cross een paar keer in je eentje dat weggetje omhoog. Wat een :w00t::groovy::yeah: weggetje is dat
:yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb ook weer wat voor het thread zonder onderwerp hoor... de TPG.
vorige week donderdag een nieuwe PC in onderdelen besteld. Best veel geld dus ik zat met spanning te wachten op de zending.
duurde wat lang voor die verzonden werd. ik ga kijken.. blijkt er 1 lullig kabeltje van 3,5 euro op 14 dagen levertijd te staan! Aahrg. Mijn fout, maar slordig is het wel. Zolang wilde ik niet wachten
Gebeld, bestelling gewijzigd (skip dat kabeltje maar, dat regel ik wel bij de pcwinkel in de stad). de volgende dag ging dan de bestelling onderweg.
Mooie tracktrace code gehad; en zie wat ik zojuist te zien krijg.
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-01-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 29-01-2009 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd 29-01-2009 Heerenveen-Zilverwg , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 29-01-2009 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-01-2009 Zwolle , intern transport pakketten
De zending is dus in 24 uur een hoop kilometertjes gereisd, maar 0 kilometer in de goede richting!! hoeraaa
ter info, ik woon dus in Roosendaal, dat is dus n?t de andere kant op vanuit Zwolle als Heerenveen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Deze neem ik aan?antiekeradio;87304 schreef : malmedy... neem je nog even foto's van hoe die BB er nu bij staat?
Geen Bungalowpark maar een groot familie huis. Een bungalowparkhuisje is niet groot genoeg voor 2 schoonouders (opa en oma dus), 4 kinderen 2 "schoonkinderen" 1 bijna "schoonkind" en 7 kleinkinderen...setsunakaede;87295 schreef : Huisje, bungalowparkje?
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;87256 schreef : De aftakeling van mijn 340 begint nu wel heel rare vormen aan te nemen: de verlichting van de kachelbediening ?n die van de knopjes in de middentunnel (elektrische ramen e.d.) is uitgevallen. Zit dat op een zekering ofzo?
Middenconsole is niet verlicht.
Kachelbediening wel: zit een lampje achter de ronde draaiknop. Radio eruit en losschroeven maar!