Thread zonder onderwerp :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 09:37 #742511 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D

Jos360;78480 schreef : Kan hij niet met de DLS gaan rijden? Dan staat ie tenminste niet te verstoffen in de tuin..

Die DLS heeft aandacht nodig. Bovendien moet voor de APK de dorpel gelast worden, een accu erin en de voorbanden vernieuwd. En wie weet wat er dan nog allemaal aan het licht komt.

Ik heb 'm aangeboden een tijdje in mijn DL te rijden maar het lijkt erop dat hij verder rijdt met de 850 tot 'ie een vervanger heeft gevonden.
Het is wel extreem hoor, om de druk in het carter wat te verlagen deed hij de peilstok iets omhoog, na een ritje van 10 kilometer was dit het resultaat:

Om nog maar te zwijgen over de benzine-/oliestank die het interieur inkwam en de plas olie die van achter de verdelerkap komt. Ik hou m'n hart vast. Compressieverlies is zelfs 70 procent hoorde ik.

Edit: ik heb hem gewaarschuwd dat hij moet oppassen met die olie i.v.m. de riemen die overal en nergens lopen. Terecht lijkt me? Als er zo'n riem gaat slippen ben je n?g verder van huis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2008 19:08 #742840 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Banaanscore?

Hm da's balen joost.

Bij de volgende auto een technische keuring van te voren doen?

kost je 100 euro, maar dan weet je t wel zeker..kan je n hoop besparen van te voren!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 19:32 #742844 door 16673-dummy
Hou op! Als ik iemand met tien vingers hoor ratelen erger ik me daar ontzettend aan, dan kan ik me nergens meer op concentreren.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 20:03 #742860 door 16673-dummy
Het was vandaag op de zaak z? druk dat ik er drie kwartier over heb gedaan om met een (lege!) CC van de ingang naar het magazijn te gaan...:snif:
De klanten stonden zowat in de rij om wat te vragen. En dan niet z?maar vragen, nee, vragen waarbij het halve personeelsbestand zowat gemobiliseerd moet worden.

En toen was er ook nog es een man die dacht dat 'ie een kerstboom van 2,5 meter achterin z'n Vectra sedan kon krijgen:+
Achterklep open, de kluit kon nog net in de kofferbak bij wijze van spreken, een overhang van hier tot Tokio (arme bumper) en tot overmaat van ramp bond hij er ook nog eens een touw omheen die hij vastmaakte aan z'n antenne:woei:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2008 20:14 #742863 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
:D:D:D:D

En het ging wel mee? Kon ie 'm beter op zn dak binden!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 20:19 #742867 door 16673-dummy
Hij had geen dakdragers. Maar hij hoefde maar een klein stukje... Op zich lenen we de spanbanden nog wel eens uit, maar dan moest ik helemaal om de boulevard heenlopen en die dingen uit de bus halen en daar had ik geen zin in.
Zo'n inzichtsloos figuur...

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2008 20:55 #742875 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
en dat met een opel vectra sedan..

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 23:23 #742885 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D

volvofiel;78848 schreef : en tot overmaat van ramp bond hij er ook nog eens een touw omheen die hij vastmaakte aan z'n antenne:woei:

en nog gek vinden als de antenne afbreekt ook nog

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2008 17:18 #742914 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
dat zijn niet wetende opel rijders...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2008 14:11 #743073 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

volvofiel;78832 schreef : Hou op! Als ik iemand met tien vingers hoor ratelen erger ik me daar ontzettend aan, dan kan ik me nergens meer op concentreren.

Dan zou ik het als ik jou was zelf maar eens leren. Typt een stuk sneller en automatisch veel foutlozer als met alleen je wijsvingers....
Ik erger me altijd aan het klungelige, trage getyp van mensen die het met 8 vingers minder moeten doen... Dan heb ik zo iets van: "schuif eens op en vertel wat je wilt typen, dan doe ik het wel! :no_comment:)

(dit stukje typte ik met 10 vingers, zonder te kijken en terwijl ik druk in gesprek was met een collega, erger je je nu? :D)

Moderators: Mark Smeets