Heb ik een roestbak?
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;192600 schreef : Doe maar geen glasvezel, dat is sowieso troep
.. Ik zou zeggen, kaalschuren, primer of wat voor beschermende onzin er tegen aan. En dan wachten totdat je kunt lassen
Glasvezel ben ik ook geen fan van, maar die gaatjes moeten eigenlijk wel op een of andere manier dicht. Zou een stuk ducttape of zo beter zijn?
@ Doeke: Restauratie ben ik eigenlijk deze zomer van plan, dat is veel beter dan oplappen. Ik zit alleen te twijfelen of ik het bij een erkende restaurateur laat doen, of bij een hobbyist i.v.m. garantie. Wat zou zoiets eigenlijk kosten?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Je verveelt je toch, heb je wat te lezen

Super mooie auto btw..
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dat stuk is gewoon rot en alles wat je er op smeert valt er binnen een maand weer af (de tape incluis, misschien houdt de kauwgom het iets langer).
Blijf nu verder maar van de roest af; opengekrabt of niet, het roest toch wel verder. Het enige wat je nu doet is gaten maken waar rommel en vocht in spat.
Ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent, maar wacht er maar mee tot je kunt lassen/het zomer is/[...]
Een goede plaatwerker hoeft geen opengewerkte roestplekken te zien, die kan zo ook wel inschatten hoeveel werk het is.
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien kun je er nu ook wel in met het rietje van de tectyl ML bus.
Als het allemaal droog is kan het misschien idd uit om er ductape op te plakken. Hammerite is een stuk bestendiger dan roestomvormer/lakken.
Even een bokje onder je achteras, wiel eraf en onder de auto neerleggen als valbescherming. Dan kun je er rustig voor gaan zitten.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
E?n ding is wel zeker, ik wil die auto redden :y:
- V300 register
- Verbannen
-