ook voor roestpreventie en laswerk

Frontbalkreparatie - de Gromsound methode

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-06-2010 17:59 #834441 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Frontbalkreparatie - de Gromsound methode
Das pech, materiaalkunde is mijn dagelijks werk sedert ca 1992 ;-)

het zogenaamde dielectricum is de contactvloeistof (of andere massa zoals gelei) die het ionen/elektronentransport mogelijk maakt tussen de verschillende materialen. Ergo geen vocht = geen transport = geen roest.
En ook geen lucht = geen roest, dus we zitten hier dubbel safe.
QED, MVG,

ing Gromsound.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2010 18:13 #834442 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Frontbalkreparatie - de Gromsound methode
Dat zei iedereen toch ook? :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2010 20:23 #834545 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Frontbalkreparatie - de Gromsound methode

gromsound;146369 schreef : Das pech, materiaalkunde is mijn dagelijks werk sedert ca 1992 ;-)

het zogenaamde dielectricum is de contactvloeistof (of andere massa zoals gelei) die het ionen/elektronentransport mogelijk maakt tussen de verschillende materialen. Ergo geen vocht = geen transport = geen roest.
En ook geen lucht = geen roest, dus we zitten hier dubbel safe.
QED, MVG,

ing Gromsound.



...ik dacht al... wanneer komt 'ie? :yeah:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2010 11:26 #834830 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Frontbalkreparatie - de Gromsound methode
Om dit verhaal even netjes af te sluiten, de rode schicht is maandag goedgekeurd met geen woord over al dat laswerk maar wel een nieuw slangklemmetje op de tankontluchtingsslang (incl plaatsen 11 euro bij het keuringstarief van 25 eu op, =goeikoperder dan zelf doen en terugkomen want dat is weer 25 eu, jaja leve de Bovag).
Heb ik tenminste weer een reserve auto voor door de regen, nou nog een andere motor in de dikke daf (is gepland ism Laurens) voor de pekeltijd.
Roll on, dafs 77!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD