ook voor roestpreventie en laswerk
HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2010 12:54 #816303
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
ja dat is dus mooi de verkeerde radiateur heeft ze nix aan:)
85-91 zonder thermoswitchaansluiting is het juiste type.
85-91 zonder thermoswitchaansluiting is het juiste type.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2010 16:33 #816631
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Hey Pauline,
Hoe staat het ermee? Lukt het al om de grote delen eraf te halen? Zoals de motorkap etc... Misschien kun je nog wat fototjes van je herstel werkzaamheden plaatsen! Dan kan iedereen zien hoe je vordert en eventueel advies aan je geven!
Succes he!
Grt No?
Hoe staat het ermee? Lukt het al om de grote delen eraf te halen? Zoals de motorkap etc... Misschien kun je nog wat fototjes van je herstel werkzaamheden plaatsen! Dan kan iedereen zien hoe je vordert en eventueel advies aan je geven!
Succes he!
Grt No?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2010 00:36 #816666
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Veel clubleden weten waar ze moeten zijn voor de juiste radiateur..........
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2010 13:54 #816789
door V300 register
hee jongens...ja de motorkap is er af en de bumper ook...heb m nu in de loots van mijn vader staan...kan op t moment toch nog niks doen..erik gaat me helpen maar die heeft eind deze maand pas tijd...niks aan te doen...tot die tijd rij ik in de volvo van opa en oma hahah
maar zal zeker fotos maken als we beginnen
maar zal zeker fotos maken als we beginnen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2010 15:29 #816796
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Ah, nieuws! Gelukkig! Ik dacht even dat je hem stiekem naar de sloop had afgevoerd... 
Als Erik je gaat helpen komt het wel goed. Ik hoor wel of en zo ja, wanneer je die motorkap nodig hebt...?

Als Erik je gaat helpen komt het wel goed. Ik hoor wel of en zo ja, wanneer je die motorkap nodig hebt...?
- Frank de Boer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2010 14:59 #817588
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Ik heb nog een radiateur staan. Is ook van een 360 GLT zonder thermoswitch aansluiting. Heb ik nieuw gekocht en heeft maar een paar maanden in mijn volvo gezeten, toen begonnen met ombouw e.d.
Mag je voor weinig overnemen, heb ik nu ook niets aan. Staat trouwens ook bij advertenties op de v3c site.
Mag je voor weinig overnemen, heb ik nu ook niets aan. Staat trouwens ook bij advertenties op de v3c site.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-02-2010 19:19 #817630
door V300 register
Pauline, Ik lees net je verhaal. Ik voel zo met je mee en ik zou je graag willen helpen! Ik ben pas sinds dinsdag trotse bezitter van mijn eerste eigen auto, een volvo 340. Ik had het niet verwacht dat het zo erg zou zijn, maar ehm... the car grows on you... als je begrijpt wat ik bedoel. Onze gezamenlijke auto is voor me wel een blok ijzer dat ons van A naar B brengt, maar m'n volvo... tja, het is m'n schatje....
Ik krijg van anderen nu vaak de opmerking dat de sneeuw voor mij niet zo erg is, omdat ik een volvo rijd en ik dan wel veilig zit.
Maar ik rij toch erg voorzichtig omdat ik mij vooral zorgen maak om de auto...
Zoals ik al zei, ik zou je graag willen helpen met het repareren van jouw diamantje, maar hiervoor bezit ik de kennis niet. Maar ik wil je wel graag een hart onder de riem steken en je veel succes wensen met de restauratie!!!
Ik krijg van anderen nu vaak de opmerking dat de sneeuw voor mij niet zo erg is, omdat ik een volvo rijd en ik dan wel veilig zit.
Maar ik rij toch erg voorzichtig omdat ik mij vooral zorgen maak om de auto...
Zoals ik al zei, ik zou je graag willen helpen met het repareren van jouw diamantje, maar hiervoor bezit ik de kennis niet. Maar ik wil je wel graag een hart onder de riem steken en je veel succes wensen met de restauratie!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2010 21:00 #824407
door V300 register
Hey Pauline,
Hoe staat het ermee? Lukt het om je 360 weer op te knappen?
Groeten van No?
Hoe staat het ermee? Lukt het om je 360 weer op te knappen?
Groeten van No?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-04-2010 14:16 #827758
door V300 register
t gaat allemaal langer duren dan verwacht..we zijn nu eigenlijk nog niet zo ver..baal als een stekker, heb nog oinderdelen nodig maar ik zoek me suf en denk niet dat ik iets gevonden heb.
majah hopen dat t snel achgter de rug is
majah hopen dat t snel achgter de rug is
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2010 14:33 #827759
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Als je hier op het forum en de site naar de gezochte onderdelen vraagt zijn er altijd wel mensen die ze weten te liggen of te vinden...
Moderators: Mark Smeets