ook voor roestpreventie en laswerk
HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2010 07:20 #815885
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Inderdaad! Pauline hield 'm in excellente staat, zo niet mooier!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2010 08:34 #815886
door V300 register
Ik zag hier een bedrag staan voor 300 euro, maar dat gaat je denk ik niet lukken. Hangt er vanaf natuurlijk, als de motorkap en zijschermen tweedehands te leveren zijn in de juiste kleur. Als alles tegen zit kun je goed tegen de 1000 euro kwijt zijn...
(wat dingen krom bijvoorbeeld dat kan altijd he)
En als ik eerlijk ben dat bedrag zelfs, zou ik nog voor deze wagen over gehad hebben als het mijn eigen wagen zou zijn.
Daarbij zou het zelfs de 1000 euro nog kunnen overtreffen, maar dat zie je niet op zo,n foto. Het is eigenlijk niet te zeggen. Je zou ook goed voor 500 klaar kunnen wezen.
Ik zou gewoon een bedrag in je hoofd houden ik noem maar iets 1000 euro en dan bekijken is die daar voor te redden ja of nee. Zo nee.... Voor 1000 euro heb je denk ik wel een leuke andere 360, maar toch ze zijn zeldzaam he.
Echt zonde, hij ziet er nog zo mooi uit, ja mooi je snapt het wel. Das echt jammer, zeker als je er net kosten aangemaakt hebt.
(wat dingen krom bijvoorbeeld dat kan altijd he)
En als ik eerlijk ben dat bedrag zelfs, zou ik nog voor deze wagen over gehad hebben als het mijn eigen wagen zou zijn.
Daarbij zou het zelfs de 1000 euro nog kunnen overtreffen, maar dat zie je niet op zo,n foto. Het is eigenlijk niet te zeggen. Je zou ook goed voor 500 klaar kunnen wezen.
Ik zou gewoon een bedrag in je hoofd houden ik noem maar iets 1000 euro en dan bekijken is die daar voor te redden ja of nee. Zo nee.... Voor 1000 euro heb je denk ik wel een leuke andere 360, maar toch ze zijn zeldzaam he.
Echt zonde, hij ziet er nog zo mooi uit, ja mooi je snapt het wel. Das echt jammer, zeker als je er net kosten aangemaakt hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2010 08:52 #815887
door V300 register
Zelf repareren is een optie, daar komt Pauline wel uit.
Maar daarna wel snel All-Risk verzekeren tegen de getaxeerde waarde.
Misschien dat dat nu een probleem is vanwege je leeftijd.
Ik heb een sloper staan in kleur 304-6.
Als je mij de achteras en aandrijflijn (motor,torque tube en bak) terugbezorgt,
mag je die voor een zacht prijsje op komen halen.
Maar daarna wel snel All-Risk verzekeren tegen de getaxeerde waarde.
Misschien dat dat nu een probleem is vanwege je leeftijd.
Ik heb een sloper staan in kleur 304-6.
Als je mij de achteras en aandrijflijn (motor,torque tube en bak) terugbezorgt,
mag je die voor een zacht prijsje op komen halen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2010 09:29 #815892
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Kijk, dat zijn de goede berichten.
Probeer als verzekeraar GIO assuranti?n eens, die zijn wat soepeler met jeugdige bestuurders van (getaxeerde) oldtimers/semi-oldtimers.
Probeer als verzekeraar GIO assuranti?n eens, die zijn wat soepeler met jeugdige bestuurders van (getaxeerde) oldtimers/semi-oldtimers.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2010 10:03 #815895
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Kijk, dan zijn alle onderdelen al compleet! Nu hopen dat de motor en de aandrijflijn geen tik hebben gehad...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2010 15:45 #815907
door V300 register
hee jongens
als eerste bedankt dat jullie me zo steunen..
zoals al vermeld was (lees ben) ik echt gehecht aan die auto...
ik geloof dat jeroen er goed voor was maar bij mij was die heilig.
gelukkig heb ik zelf niet veel...wat last van mijn nek en rug en veel spierpijn maar verder gaat t wel..
ik heb gister de motorkap en gril eraf gehaald en de schade "lijkt" beperkt.
de motor is niet geraakt, die dwarsbalk boven is helemaal vervrongen (heb er iemand bij hehaald en die zei dat hij niet meer te richten is) mijn linker zijpaneel is helemaal in takt (ook niet verbogen) rechts is een kleine hoek af (dnk dat die vervangen moet worden)
onder die balk bij t kenteken is wonder boven wonder helemaal gaaf..zelfs mijn spoiler onder is niks mee aan de hand.
natuurlijk is alles daarboven krom (zoals die bumperhouders en die dwarsbalk) de distributiekap is geraakt maar de riem niet...hij loopt nog goed en stuurt prima onder de voorruit is niks gebeurd, alles nog in takt.
heb afspraak met erik gemaakt en tot die tijd hoop ik de auto (lees volvo 460) van mijn opa heel te houden.
PS: jeroen...die motorkap zou echt perfect uitkomen denk ik...
als eerste bedankt dat jullie me zo steunen..
zoals al vermeld was (lees ben) ik echt gehecht aan die auto...
ik geloof dat jeroen er goed voor was maar bij mij was die heilig.
gelukkig heb ik zelf niet veel...wat last van mijn nek en rug en veel spierpijn maar verder gaat t wel..
ik heb gister de motorkap en gril eraf gehaald en de schade "lijkt" beperkt.
de motor is niet geraakt, die dwarsbalk boven is helemaal vervrongen (heb er iemand bij hehaald en die zei dat hij niet meer te richten is) mijn linker zijpaneel is helemaal in takt (ook niet verbogen) rechts is een kleine hoek af (dnk dat die vervangen moet worden)
onder die balk bij t kenteken is wonder boven wonder helemaal gaaf..zelfs mijn spoiler onder is niks mee aan de hand.
natuurlijk is alles daarboven krom (zoals die bumperhouders en die dwarsbalk) de distributiekap is geraakt maar de riem niet...hij loopt nog goed en stuurt prima onder de voorruit is niks gebeurd, alles nog in takt.
heb afspraak met erik gemaakt en tot die tijd hoop ik de auto (lees volvo 460) van mijn opa heel te houden.
PS: jeroen...die motorkap zou echt perfect uitkomen denk ik...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2010 15:49 #815908
door V300 register
owja..over dat taxeren...ik moest ruim 80 euro aan allrisk betalen...en 45 aan wa-casco had (heel toevallig) afgelope zondag nog overwogen hem all risk te verzekeren...
daar heb ik nu niks aan dus...
idd ivm mijn leeftijd betaal je je scheel aan all risk daarom had ik t niet gedaan, wou ook niks op naam van mijn ouders..wil dat allemaal in eigen beheer houden.
daar heb ik nu niks aan dus...
idd ivm mijn leeftijd betaal je je scheel aan all risk daarom had ik t niet gedaan, wou ook niks op naam van mijn ouders..wil dat allemaal in eigen beheer houden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2010 16:06 #815909
door V300 register
Klinkt alsof je geluk hebt Pauline, als ik je laatste observatie lees! Die bovenbalk kun je op de sloop (laten) losslijpen en inlassen. Dat heb ik ook al eens gedaan, gaat behoorlijk makkelijk en goed. Zo lang de binnenschermen niet beschadigd zijn en de auto nog recht stuurt lijkt het me dat je met simpel schadeherstel en een paar euro's aan nieuwe onderdelen weer een prachtige auto hebt!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2010 16:56 #815911
door V300 register
dit is echt klote pauline
ik zeg herstellen dat ding!!!!!
ik zeg herstellen dat ding!!!!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2010 17:57 #815912
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
We gaan er weer een mooie auto van maken.
Moderators: Mark Smeets