ook voor roestpreventie en laswerk
HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-01-2010 12:12 #815829
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Goeie schadehersteller zoeken denk ik! Het zal wel te doen zijn denk ik!
Hangen de deuren nog mooi goed?
Hangen de deuren nog mooi goed?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-01-2010 12:19 #815830
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
29-01-2010 12:33 #815831
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
belangrijkste vraag idd, heb je zelf helemaal niks?
Splinter nieuw voor front, 75 euro
Schijnt in Noord Frankrijk te zijn, dus is niet onrealistisch
Dan heb je wel de komende 10 jaar geen laswerk meer aan de voorblak.
Voor de rest klopt jou lijstje wel redelijk Tjeerd.
Als de auto niet scheef is, dan is hij het opknappen zeker nog waard!
Maar je hebt hem redelijk goed op de hele neus genomen, dus als het goed is, is de auto nog rechts, en anders is het maar een klein beetje wat hij zich gezet heeft..
Dat moet letterlijk en figuurlijk recht te trekken zijn.
Tj??rd;132067 schreef :
- frame rondom koplampen, radiator etc ? ?
Splinter nieuw voor front, 75 euro
Schijnt in Noord Frankrijk te zijn, dus is niet onrealistisch
Dan heb je wel de komende 10 jaar geen laswerk meer aan de voorblak.
Voor de rest klopt jou lijstje wel redelijk Tjeerd.
Als de auto niet scheef is, dan is hij het opknappen zeker nog waard!
Maar je hebt hem redelijk goed op de hele neus genomen, dus als het goed is, is de auto nog rechts, en anders is het maar een klein beetje wat hij zich gezet heeft..
Dat moet letterlijk en figuurlijk recht te trekken zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-01-2010 12:58 #815832
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Pfoe, da's een lelijke schade!!!
Rijdt de auto nog? Trekt hij niet, en stuurt hij nog goed?
Zo ja, dan is hij nog wel te redden. Ik ben echter bang dat de gehele carosserie aan de voorkant is ontzet.
Het opknappen ben je al gauw minimaal en volle week mee bezig.
Alles is natuurlijk te repareren, maar soms loont de moeite meer om naar een andere auto op zoek te gaan..........
Rijdt de auto nog? Trekt hij niet, en stuurt hij nog goed?
Zo ja, dan is hij nog wel te redden. Ik ben echter bang dat de gehele carosserie aan de voorkant is ontzet.
Het opknappen ben je al gauw minimaal en volle week mee bezig.
Alles is natuurlijk te repareren, maar soms loont de moeite meer om naar een andere auto op zoek te gaan..........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-01-2010 13:09 #815833
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Shit Pauline, dat is niet zo best! Als ik je een tip mag geven: Begin met alle onderdelen die volledig in de kreukels liggen te demonteren.
Bumper er af, motorkap er af, koplampen weg, bumpertrompetjes weg, radiateur er uit etc.
Dan kun je beoordelen of het voorfront volledig vervangen moet worden. (ik ga er van uit van wel). Dan zie je ook direct of de binnenschermen en kokers niet in de kreukels liggen (lijkt er niet op, maar moeilijk te beoordelen).
Zo kun je weinig over de werkelijke schade zeggen. Probeer ook of alle deuren nog sluiten zoals vroeger en dergelijke.
Bumper er af, motorkap er af, koplampen weg, bumpertrompetjes weg, radiateur er uit etc.
Dan kun je beoordelen of het voorfront volledig vervangen moet worden. (ik ga er van uit van wel). Dan zie je ook direct of de binnenschermen en kokers niet in de kreukels liggen (lijkt er niet op, maar moeilijk te beoordelen).
Zo kun je weinig over de werkelijke schade zeggen. Probeer ook of alle deuren nog sluiten zoals vroeger en dergelijke.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 14:16 #815840
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
NEEEEE! :wtf:
Dat is even schrikken zeg!
Zoals de anderen al gezegd hebben heb je hem gelukkig in het midden geraakt. Zo te zien is de voorruit nog heel, dus misschien "valt het mee"...
Nu even alles demonteren en de onderliggende schade inventariseren.
Je had hem toch laten taxeren? Heb je hem daarna niet all-risk verzekerd?
Ben je er lichamelijk wel goed vanaf gekomen?
Dat is even schrikken zeg!
Zoals de anderen al gezegd hebben heb je hem gelukkig in het midden geraakt. Zo te zien is de voorruit nog heel, dus misschien "valt het mee"...
Nu even alles demonteren en de onderliggende schade inventariseren.
Je had hem toch laten taxeren? Heb je hem daarna niet all-risk verzekerd?
Ben je er lichamelijk wel goed vanaf gekomen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
29-01-2010 16:47 #815844
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Kijk even naar de bevestigingen van de voorspoiler; als deze niet zijn gescheurd o.i.d. kun je er vanuit gaan dat "het onderste deel" nog goed is.
De clubwinkel heeft nog een setje koplampen te koop. Ik heb nog ergens een nieuwe bumpertrompet (met sleepoog) liggen en ook ergens een nieuwe 360-radiateur. Weet alleen niet of die nu met of zonder thermoswitch is.
De clubwinkel heeft nog een setje koplampen te koop. Ik heb nog ergens een nieuwe bumpertrompet (met sleepoog) liggen en ook ergens een nieuwe 360-radiateur. Weet alleen niet of die nu met of zonder thermoswitch is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 16:52 #815845
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
360 heeft geen thermoswitch nodig ivm viscofan.
mooi kl*te pauline!
je hebt hem "gelukkig" wat hoger geraakt, carosserieschade is het bovenste gedeelte van het voorfront, motorkap en beide binnen en voorschermen, laat de auto nameten op de chassisbalkpunten door een schadeherstelbedrijf en van daaruit verder kijken naar hoe en wat.
mooi kl*te pauline!
je hebt hem "gelukkig" wat hoger geraakt, carosserieschade is het bovenste gedeelte van het voorfront, motorkap en beide binnen en voorschermen, laat de auto nameten op de chassisbalkpunten door een schadeherstelbedrijf en van daaruit verder kijken naar hoe en wat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-01-2010 17:09 #815848
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
Het lijkt er op dat je nog een beetje geluk hebt gehad. De voorbalk ziet er op de foto nog goed uit en dat geeft toch aan dat de kokers waarschijnlijk ook nog goed zijn. De binnenschermen aan de bovenkant staan waarschijnlijk samen met het front wel naar binnen maar dat is met sloop-plaatwerk makkelijk te repareren (of nieuw plaatwerk als je er aan kunt komen).
Ik vind het jammer dat ik niet even kan komen kijken om de schade te beoordelen.
Ik vind het jammer dat ik niet even kan komen kijken om de schade te beoordelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-01-2010 17:13 #815849
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HULP GEVRAAGD!!! RL-70-TS Gecrashed!
We hebben het wel steeds over de voorbalk, maar hoe weet je dat ie nog goed is als er een bodykit voor zit?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





