ook voor roestpreventie en laswerk
Deur gaat niet meer op slot
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2009 22:14 #783492
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Deur gaat niet meer op slot
In dat bakje zit een afdekdopje. Zie je moeilijk, even een lampje er bij. Daarachter zit nog een schroef.
Aan de onderkant zit het paneel volgens mij met een kliksysteem, maar weet ik niet zeker.
Het paneel zit niet vastgeplakt aan de deur, op de deur zit een folie geplakt die water en vuil tegenhoudt. Die kun je er voorzichtig rondom afhalen en naderhand ook terugplakken. Het spul scheurt snel, maar echt belangrijk is het niet dus ook al is het niet aanwezig is het nog geen probleem. Ik vind het zelf rotzooi en ik haal het dus ook weg.
Aan de onderkant zit het paneel volgens mij met een kliksysteem, maar weet ik niet zeker.
Het paneel zit niet vastgeplakt aan de deur, op de deur zit een folie geplakt die water en vuil tegenhoudt. Die kun je er voorzichtig rondom afhalen en naderhand ook terugplakken. Het spul scheurt snel, maar echt belangrijk is het niet dus ook al is het niet aanwezig is het nog geen probleem. Ik vind het zelf rotzooi en ik haal het dus ook weg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
09-06-2009 22:21 #783495
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Deur gaat niet meer op slot
Dat plakspul lijkt op die bolletjes die ze op de basisschool gebruiken om tekeningen op de muur te plakken (ben de naam kwijt). Dat zal dan wel slordig erop zitten, want toen ik aan het paneel trokken zaten er slierten van dat spul tussen de deur en het paneel..
Morgen avond ga ik dan een tweede poging wagen
Morgen avond ga ik dan een tweede poging wagen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2009 22:28 #783500
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Deur gaat niet meer op slot
Dat plastic is WEL DEGELIJK belangrijk: het houdt vocht weg van het deurpaneel.
Als je dat plastic weghaalt, kan er vocht in het deurpaneel komen en dan gaat dat bollen/loslaten/kromtrekken etc.
Als je dat plastic weghaalt, kan er vocht in het deurpaneel komen en dan gaat dat bollen/loslaten/kromtrekken etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2009 22:30 #783501
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Deur gaat niet meer op slot
Dan zit het er slordig op, het hoort ongeveer 1cm binnen het paneel te zitten. Het spul is koude kit, ik heb geen idee of dat een offici?le benaming is.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2009 22:30 #783502
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Deur gaat niet meer op slot
Idd, als het kapot is moet je mooi een nieuw velletje maken en terugplakken of de boel weer aan elkaar tapen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2009 22:31 #783504
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Deur gaat niet meer op slot
het wordt ook wel droge kit genoemd. Ook geen idee of dat de officiele naam is...
Moderators: Mark Smeets