Revisie open kantel/schuifdak
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zo'n golde schuifdak heb ik mischien binnenkort wel in voorraad..laat mijn dak van de 343 dichtlassen met een stuk dak van een sloop 340..antiekeradio;116004 schreef : Hoi Robbert-Jan,
zou het misschien mogelijk zijn bij jou op locatie een cursus te organiseren, omdat jij ?n weet hoe een en ander in elkaar zit en misschien (daar moeten we dus nog even over praten hoe en wat) verschillende modellen/types aanwezig c.q. beschikbaar hebt voor demonstratie.
een los dakpaneel met daarin een origineel Golde schuifdak heb je misschien wel ergens in stock liggen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die heb ik schoongemaakt en als je die laat zitten, roest je dak van binnen weg
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
antiekeradio;116004 schreef : Hoi Robbert-Jan,
zou het misschien mogelijk zijn bij jou op locatie een cursus te organiseren, omdat jij ?n weet hoe een en ander in elkaar zit en misschien (daar moeten we dus nog even over praten hoe en wat) verschillende modellen/types aanwezig c.q. beschikbaar hebt voor demonstratie.
een los dakpaneel met daarin een origineel Golde schuifdak heb je misschien wel ergens in stock liggen?
Helaas heb ik geen dak liggen met daarin een schuifdak, I'ld wish.
Ik denk dat het beter is ergens anders het te organiseren en dat er enkele auto's / wrakken met een schuifdak staan. Misschien dat de mensen er zelf kunnen oefenen.
Bij mij zou zo iets op straat moeten gebeuren en ik vermoed dat mijn buren, die nu al veel van me tolereren, dan toch eens gaan piepen.
- V300 register
- Verbannen
-
Toch hoop ik dat een dakdag van de grond komt, is toch een belangrijk onderwerp.
Hier kan, maar is buiten en nou niet bepaald centraal voor de meeste.
En welke onderdelen zijn nou precies het probleem? foto's?
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
de snaren
de geleiders
Beiden zijn uit productie en moeten dus uit de bestaande voorraden bij de dealers worden gehaald. Priv? heb ik ze liggen (NOS) maar mijn ervaring heeft me geleerd ze voor Cybille vast te houden.
Ik denk dat waar ik woon, het zonnige Belgi?, voor de meeste een probleem is qua afstand. Vandaar dat ik een andere lokatie voorstelde.
Als een dak het nog goed doet en het alleen een kwestie van bijregelen is wordt het een stuk simpeler.
- V300 register
- Verbannen
-
Niet dat ik verder interesse heb, ik heb geen schuifdak, maar ik probeer maar een tip te geven