scharnierpen missing
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;86381 schreef : Technisch gezien zou het stuk gereedschap beter kunnen. Met een kleine aanpassing.
Ik lees nog al eens dat het niet lukt, met deze aanpassing gaat het wel lukken. De slag heeft dan veel meer kracht.
http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=1268&stc=1&d=1232824401
nou ja dat werkt niet helemaal, want je moet dat ding ook omdraaien omdat je niet genoeg ruimte hebt, dus je moet ook van de andere kant slaan. opzich heeft dat ding bij mij goed gewerkt, kon er zo goed op slaan, en kreeg de pen er zonder grote moeite uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
habie12;86408 schreef : nou ja dat werkt niet helemaal, want je moet dat ding ook omdraaien omdat je niet genoeg ruimte hebt, dus je moet ook van de andere kant slaan. opzich heeft dat ding bij mij goed gewerkt, kon er zo goed op slaan, en kreeg de pen er zonder grote moeite uit.
Je slaat op dat stuk gereedschap. Op dat punt, zo dicht mogelijk bij het het einde moet de extra stang.
- V300 register
- Verbannen
-
het brede deel komt bij het stuk ijzer waar je op slaat
het smalle deel zit bij de scharnierpen en gaat achter de pen aan op reis door de gaten in de deur en auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Dit is toch ook een speciaal stuk gereedschap om de scharnierpennen er uit te tikken?
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;85332 schreef :
ga gewoon naar de dealer Frans!
Vandaag dus van hot naar her gereden en de een had ze niet en de ander....
Ik ga pertinent niet naar de Volvo garage van Rhenen in Amerongen. Ons jongens worden daar weg gekeken en als ik er alleen maar voor scharnierpennen kom zijn de rapen natuurlijk helemaal gaar. :grr:
Wie wil mij ??n pen opsturen? Dan verstuur ik een geadresseerde en gefrankeerde envelop naar je toe. Hoef je het enkel op de bus te doen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een paar maanden geleden iemand nog heel blij gemaakt met de concurrent in Driebergen.
Scheelde hem 500 euro. En zo nog een paar van dit soort voorvallen in verleden.
- V300 register
- Verbannen
-
Ze moesten zoeken naar de magazijnmeester,
Magazijn meester duikt in de PC,
Zoeken van de pen,
Daarna wegwijs maken naar het kantoor waar aldaar een factuur werd gemaakt, gegeven en waarna een social talk volgde.
En dat voor 75 cent! :w00t:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik bevestigde dit en vertelde hem dat ik een heel geduldig mens ben.