scharnierpen missing
- V300 register
- Verbannen
-
Voor nood even een lange bout er in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar voor de APK zal er toch iets moeten gebeuren.
Erik wist me te vertellen dat Jack v.d. Bergh een speciale tang heeft waarmee een scharnierpen eenvoudig vervangen kan worden.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb hier zo veel zooi liggen en kan mij voorstellen dat er wat tussen zit.
- V300 register
- Verbannen
-
ga gewoon naar de dealer Frans! voor die 67 cent dat zo'n pennetje kost ga je toch niet lopen klooien?
het is een speciale spanstift (gemaakt van rond gekruld verenstaal) met een blokkeer'bultje' wat zorgt dat hij alleen in het deurgedeelte van het scharnier draait.
een stuk 'wat je nog ergens hebt liggen' is gegarandeerd niet de goede maat en zal niet op de juiste plek draaien/vastgehouden worden (met als gevolg dat ie zich naar buiten werkt)
- V300 register
- Verbannen
-
Het is niet zo dat ik altijd w?l klooien. Zaken al accu, bougies en andere vitale delen koop ik.
Ik heb wel een slechte naam maar ben niet slecht.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Frans;85365 schreef :
[...] Ik heb wel een slechte naam [...]
Is dat zo? Ben ik het niet mee eens. Ieder hier is liefhebber en gaat op zijn eigen manier met zijn/haar auto om. Is niks verkeerds aan hoor;)
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;85380 schreef : Is dat zo? Ben ik het niet mee eens. Ieder hier is liefhebber en gaat op zijn eigen manier met zijn/haar auto om. Is niks verkeerds aan hoor;)
Gelukkig. En weinigen kunnen zeggen dat ze zo lang al 300 rijden als ik.
Maar soms ben ik een beetje lui. Maak mijn verdelerkap schoon en wil wel een nieuwe kopen. Maar na 3000 KM krab ik hem weer een beetje schoon.
Ik doe dingen wel. Ik weet bijvoorbeeld dat ik deze zomer een andere radiator er in ga zetten. En over twee maanden of zo dat lampje voor nummerbord een keer vervang. Er zit een soort stappenplan in mijn hoofd wat een jaar kan duren.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Frans;85388 schreef : Gelukkig. En weinigen kunnen zeggen dat ze zo lang al 300 rijden als ik.
Maar soms ben ik een beetje lui. Maak mijn verdelerkap schoon en wil wel een nieuwe kopen. Maar na 3000 KM krab ik hem weer een beetje schoon.
Ik doe dingen wel. Ik weet bijvoorbeeld dat ik deze zomer een andere radiator er in ga zetten. En over twee maanden of zo dat lampje voor nummerbord een keer vervang. Er zit een soort stappenplan in mijn hoofd wat een jaar kan duren.
Kapotte lampjes laat ik altijd lekker zitten. Waarom zoveel moeite voor een niet werkend gordelverklikkerlampje of dashboardkastverlichting?
Een koplamp of achterlicht is een ander verhaal natuurlijk.