Suggesties bij roest en probleem bij zijraam?
- V300 register
- Verbannen
-
Onlangs stelde ik mijn nieuwe 340 voor, ondanks dat hij er volgens mij prachtig uitziet en mijn grote trots is, heeft hij twee nare roestplekjes.
Op auto-klus-gebied ben ik een complete...:S....:nono:....
Graag wilde ik jullie even mijn roest probleem voorleggen (bij het raam en onder aan de rechterzijde voorkant) voor tips en ideeen en ik vroeg me ook af wat ik met het stukje bij het raam moet. Dit lijkt een soort afdekrubbertje te zijn geweest dat nu loslaat...
Veel dank voor jullie tijd en moeite!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de roest bij de voorruit is wel vrij ernstig, de voorruit moet eruit om dit te kunnen aanpakken. misschien het beste even naar een bedrijf zoals carglass rijden om te vragen wat ze voor het uithalen/inzetten van zo'n ruit rekenen.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Misschien dat Erik dit voor je kan maken.
Ik zie dat de voorbalk bezaaid is met roestbobbels? Misschien kun je dit meteen aanpakken als je met de voorruit ook bezig bent. Als die blaasjes openknappen, red je het niet meer met een beetje plamuur:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;52508 schreef :
Ik zie dat de voorbalk bezaaid is met roestbobbels? Misschien kun je dit meteen aanpakken als je met de voorruit ook bezig bent. Als die blaasjes openknappen, red je het niet meer met een beetje plamuur:nono:
Word ik blij van, van zulke opmerkingen...

Voorlopig zal het hopelijk mee vallen met de progressie van de roest en wanneer ik echt eens flink geld te besteden heb dan ga ik het eens goed aan pakken. Ergens heb ik de ambitie om er ooit een echte showauto van te maken.
En welke Erik is de Erik die veel verstand heeft van werken met roest? Al bij meerdere posts heb ik gezien dat hij genoemd wordt; wordt hij de roestproblemen van de 300's niet een beetje zat?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Alleen maar om je even aan te moedigen. Ik heb gezien hoe snel het kan gaan.
Erik is gewoon Erik trouwens. Als je een pb stuurt naar Erik kom je goed terecht.
Enne, die auto wordt zeker weten nog mooier dan 'ie al is. Ik weet niet of je mijn auto al eens gezien hebt, maar dat is pas een roestbak. De jouwe heeft gewoon een beetje cosmetische aandacht nodig en dan gaat 'ie je heel veel plezier brengen.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Hoe kom je erop.