Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Samen met Paul hebben we eerst mijn koppeling heen en terug gesteld. :hmmz:
Ik wilde graag mij koppeling zo scherp mogelijk hebben, omdat ik het idee heb dat de drukgroep soms niet lekker heen en weer gaat. Maar kennelijk is de basisinstelling al behoorlijk scherp.
Daarna beide kappen rond de vario verwijderd en de tandwielkasten bijgevuld.
Tevens heeft Wouter laten zien hoe de 'truc' met het laten 'opdrinken' van ATF olie door de Vario trommels werkt.
Daarna hebben we de auto van Paul onder handen genomen en tussendoor heeft Anjo mijn koelprobleem de wereld uit geholpen door in plaats van een koelkanaal met poreuze afsluit slang een afsluitnippel te monteren en de carburateur afgesteld.
Ik merkte in ieder geval een aanzienlijk verschil op de snelweg terug. De respons van de kickdown is merkbaar sneller en heftiger.
Waarschijnlijk heeft de ATF in de trommels en misschien ook het opnieuw monteren van het gasmechanisme door Anjo een hoop goed gedaan.
Het was al met al een heel gezellige en geslaagde sleuteldag.
Op naar de volgende!
- V300 register
- Verbannen
-
Bedankt voor de support!vincentengel1990;200143 schreef : Eindexamen, dat word een drukke periode dan. Succes
Is het ook :snif:, ben blij als ik weer leuke dingen kan doen de hele dag.
Kevin;200150 schreef : Goed te horen allemaal! Ik heb het ook weer naar mijn zin gehad, was weer een drukke dag. Heb helaas niet kunnen aansluiten met het eten want ik moest naar een bruilofsfeest van een collega. Desalniettemin dus enorm genoten, leuk om ook weer nieuwe gezichten te zien
Mag ik de heren die gebruik hebben gemaakt van de "demontage" auto er op wijzen dat ik wel een donatie verwacht op de rekening van de V3C? De auto is namelijk door Van Vliet speciaal 4 maanden achter gehouden voor deze sleuteldag. Donatie kun je overmaken op giro 9185355 onder vermelding van "sleuteldag actie".
Lees 't nu pas, na de drukte zal ik te vetpot spekken. :f
Leuke foto's, goede sfeerimpressie!Wouter76;200149 schreef : Komen ze dan ( in random order
*knip*