Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-05-2012 18:37 #632008
door V300 register
Nabespreking Sleuteldag Leidschendam is gemaakt door V300 register
Bam.
Eigenlijk alle klusjes vielen me erg mee. Terugweg: startte beter, meer power, soepeler, fijner, beterderderder. Geslaagd dus.
Bedankt Wouter B., Anjo en Jean-Luc voor de hulp en natuurlijk Van Vliet voor het beschikbaar stellen van de sleutelruimte.
Ondertussen ook nog met z'n allen een witte 340 handbak leeggetrokken
- nieuwe deurgreeprubbers erop, like.
- boutjes koppelstuk ververst, 't oude spul was nog weinig op aan te merken.
- klepspeling gecontroleerd en afgesteld, was nodig ook! Op 1 na allemaal te krapjes. @Joost: werkte prima de krukas draaien met de fan.
Eigenlijk alle klusjes vielen me erg mee. Terugweg: startte beter, meer power, soepeler, fijner, beterderderder. Geslaagd dus.
Bedankt Wouter B., Anjo en Jean-Luc voor de hulp en natuurlijk Van Vliet voor het beschikbaar stellen van de sleutelruimte.
Ondertussen ook nog met z'n allen een witte 340 handbak leeggetrokken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-05-2012 23:31 #907880
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
Vandaag voor het eerst eens op een sleuteldag wezen kijken, dochter mee genomen en was leuk om "de jongens van de heilige koe" eens in aktie te zien.
Dochter heeft genoten en ik was haar regelmatig kwijt omdat ze weer ergens iets leuks zag en mee ging helpen/in de weg lopen.
:worship:@Wouter, bedankt dat je even een stukkie wou tuffen met mn '86er. Ben er nu dan wel van overtuigd dat het schakel/toerental gedrag kloppend is.
:y:@TC: Toppertjes
yeeehaaa!@Iedereen aanwezig: Was gezellig
:V300:@Iedereen niet aanwezig: Aanrader
Dochter heeft genoten en ik was haar regelmatig kwijt omdat ze weer ergens iets leuks zag en mee ging helpen/in de weg lopen.
:worship:@Wouter, bedankt dat je even een stukkie wou tuffen met mn '86er. Ben er nu dan wel van overtuigd dat het schakel/toerental gedrag kloppend is.
:y:@TC: Toppertjes
yeeehaaa!@Iedereen aanwezig: Was gezellig
:V300:@Iedereen niet aanwezig: Aanrader
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2012 00:21 #907883
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
Naar een lang(6.50-23.00) leuk dagje, kruip ik bijna tevreden mijn bed in.
En je zult denken waarom bijna tevreden. Heb je auto schoon, verzint een vogel tegaan zitten poepen met 180km/uur. Nu zit van af de linkerdeurklink tot het achterscherm onder de vogelschijt.
En je zult denken waarom bijna tevreden. Heb je auto schoon, verzint een vogel tegaan zitten poepen met 180km/uur. Nu zit van af de linkerdeurklink tot het achterscherm onder de vogelschijt.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2012 00:38 #907885
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
Hoe haal he het in je hoofd om te gaan slapen?
Direct eraf poetsen!
Direct eraf poetsen!

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2012 08:02 #907888
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
Heeft die vogel dan goed gemikt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-05-2012 10:41 #907889
door V300 register
SHIT ! ! ! !
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2012 10:51 #907890
door Erick Janssen (GAST)
letterlijk en figuurlijk :yesyes:
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
RenVeld;200107 schreef : SHIT ! ! ! !
letterlijk en figuurlijk :yesyes:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2012 18:29 #907912
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam
:pics:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-05-2012 20:55 #907921
door V300 register
Ook al was ie er niet bij (volgens mij), Jos K. kom er maar in :photo:
Ondanks dat ik niks afgemaakt heb van de klussen waarvoor ik me had opgegeven ben ik toch heel blij! :wtf2:
Ik ben nu trotse bezitter van een motorkapscharnier die ook gelijk in samenwerking is gemonteerd.
Ook is de kans groot dat ik m'n radioontvangst kan fixen met de antennekabel van de sloper die buitenstond.
Aangezien ik 'n raamslinger gesloopt had bij de montage van de windgeleiders (en de secondelijm de druk van het slingeren tot 2x toe niet overleefde) heb ik er ook maar een raamslingertje vanaf gehaald. yeehaa!
Zodra de eindexamens achter de rug zijn maar eens langs A. vd. A uit B. om m'n beschadigde veerschotel te laten vervangen en dan kunnen gelijk de KONI's en Intraxen eronder. Het voorproefje wat ik bij Jos heb meegemaakt belooft veel goeds!
Ondanks dat ik niks afgemaakt heb van de klussen waarvoor ik me had opgegeven ben ik toch heel blij! :wtf2:
Ik ben nu trotse bezitter van een motorkapscharnier die ook gelijk in samenwerking is gemonteerd.
Ook is de kans groot dat ik m'n radioontvangst kan fixen met de antennekabel van de sloper die buitenstond.
Aangezien ik 'n raamslinger gesloopt had bij de montage van de windgeleiders (en de secondelijm de druk van het slingeren tot 2x toe niet overleefde) heb ik er ook maar een raamslingertje vanaf gehaald. yeehaa!
Zodra de eindexamens achter de rug zijn maar eens langs A. vd. A uit B. om m'n beschadigde veerschotel te laten vervangen en dan kunnen gelijk de KONI's en Intraxen eronder. Het voorproefje wat ik bij Jos heb meegemaakt belooft veel goeds!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-05-2012 21:32 #907924
door V300 register
Eindexamen, dat word een drukke periode dan. Succes
Moderators: Mark Smeets