Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
- V300 register
- Verbannen
-
De Honda-club had op den duur een paar kapjes open gezet. Dat grijze Civicje (met Hondamatic automaat!) had een spruitstuk met twee carburateurs, blijkbaar was dat een soort redelijk goed verkrijgbare optie want in de voetenruimte van de auto ernaast lag precies zo'n set

De handel in youngtimers concentreert zich toch vooral op de geijkte Duitse dingen, daar zitten nu eenmaal de centen (als in: de mensen die 10 mille uitgeven wat aan het einde van de dag toch 'gewoon' een gebruikte W124 is). Daarom is het toch wel leuk dat er genoeg mensen zijn die ander spul neerzetten. De concourswinnaar was overigens een Fiat Croma ie Turbo in een schitterend foute kleur (een soort pistachemetallic) met allemaal period accessoires uit de Abarth-folder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ben wel de hele dag in de weer geweest -per 345 vanwege het mooie weer- en heb in de omgeving vele youngtimers gezien. Op een gegeven moment kwam er een blauw paarse 480 achter me aan, erg mooi.
Het leukste was nog een witte Golf uit 1984, die reed vanaf doetinchem achter me aan. Vlak voor ulft sloeg ik rechtsaf (niet naar de dru maar naar huis) en die golf reed op goed geluk achter me aan... tja geef hem eens ongelijk als er een fout gepimpte 345 voor je rijdt

Afijn, hij volgde me naar huis en pas vlakbij mijn huis had hij door dat ik gewoon een "local" was die dus niet naar dat evenement, maar naar huis ging :humor:
Overigens zag ik bij de dru wel een grijze 340 te koop staan! Heb je die ook gezien Chris/Niels?
- V300 register
- Verbannen
-
Die grijze 340 die jij bedoelt was waarschijnlijk die 1.7 sedan op het binnenterrein.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Stond bij de schilder langs de weg, dus officieel n?t niet op het DRU-terrein.
Maar leuk om te horen dat er ook 340's/360's onder de aandacht zijn gebracht!
- V300 register
- Verbannen
-

Porsche 924/ Volvo 340 GL by timvanessen , on Flickr
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
volvofiel;200593 schreef : Nee, dat was een donkergrijze vijfdeurs met variomatic
Stond bij de schilder langs de weg, dus officieel n?t niet op het DRU-terrein.
Maar leuk om te horen dat er ook 340's/360's onder de aandacht zijn gebracht!
Ik heb 'm idd zien staan met een jongen ernaast, waarschijnlijk hoopte die op een koper die voorbij zou komen rijden

Stond naast die ratlook amerikaan die daar vaak staat.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;200597 schreef : Mijn LOBA werd in elk geval in goed gezelschap gefotografeerd:
Deze Volvo heb ik inderdaad ook gezien! Maar verder geen V300 gespot. Was wel een leuk evenement, ik miste alleen een beetje actie. Op de Nationale Oldtimerdag in Zandvoort wordt ook geraced/ gereden. Dat maakt het net een beetje smeuiger.
Nu vooral veel stilstaande auto's gezien in alle kleuren en smaken. Mij is een Volvo 240 GLT uitvoering voor 4.000 bijgebleven. En een witte BMW E30 voor 27.500 euro. Daar stond een jongen bij die aan de verkoper vroeg of hij de komma niet verkeerd had gezet :+
Wat ik bijvoorbeeld gemist heb is een Ford Capri, een Mercedes SEC of een Opel Manta, maar misschien zijn die al teveel Oldtimer. Al met al een hele leuke dag gehad, mede dankzij het goede weer. Maar ik ga volgend jaar niet weer, daarvoor was er naast de hoeveelheid leuke, maar vrij normale auto's te weinig speciaals te zien en te doen.
- V300 register
- Verbannen
-

Net wat hierboven gezegd wordt, er stonden heel veel erg bijzondere en leuke auto's, maar ik miste ook wat actie. Na anderhalf uur maar weer aangereden om een tourtje door duitsland te maken met de 340..