Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2012 00:05 #900550
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
Ik heb nu geen tijd om dit mee te helpen op poten te zetten. Ik begrijp dat er al wel initiatief is. Wie draagt nu dit project en hoeveel steun is er nodig en bij wie kan de aanmelding gebeuren om dit tot een succes te maken?
Er zijn nog veel onduidelijkheden.
@Erick, bedankt voor de heldere info.
Er zijn nog veel onduidelijkheden.
@Erick, bedankt voor de heldere info.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2012 13:25 #900574
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
geen dank :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2012 09:12 #906464
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
Van de Beurscommissie.
Het voorbereidend overleg over de Youngtimersbeurs in Ulft op 11 februari jl. werd gemist, en grotere bekendstelling dan via het forum is niet goed mogelijk.
OP ons V3C forum blijken 2 leden duidellijke belangstelling te hebben en ik weet van een lid uit Ulft dat die ook wel graag zijn mooie gerestaureerde auto zou willen showen.
Maar die animo is voor de een V3C inschrijving te mager, vooral omdat de clubstand
bemand zal moeten worden.
Alle gegevens staan al op het forum. Als voor zondagavond 22 april as. minstens 5 leden met auto ter expositie (op het buitenterrein) en 4 leden die definief kunnen aanbieden de stand minstens 4 uur te bemannen, dan willen we wel een inhaalspurt inzetten om er als V3C te staan.
Belangstelling en toezeggingen s.v.p. onder dit onderwerp op het Forum plaatsen.
Het voorbereidend overleg over de Youngtimersbeurs in Ulft op 11 februari jl. werd gemist, en grotere bekendstelling dan via het forum is niet goed mogelijk.
OP ons V3C forum blijken 2 leden duidellijke belangstelling te hebben en ik weet van een lid uit Ulft dat die ook wel graag zijn mooie gerestaureerde auto zou willen showen.
Maar die animo is voor de een V3C inschrijving te mager, vooral omdat de clubstand
bemand zal moeten worden.
Alle gegevens staan al op het forum. Als voor zondagavond 22 april as. minstens 5 leden met auto ter expositie (op het buitenterrein) en 4 leden die definief kunnen aanbieden de stand minstens 4 uur te bemannen, dan willen we wel een inhaalspurt inzetten om er als V3C te staan.
Belangstelling en toezeggingen s.v.p. onder dit onderwerp op het Forum plaatsen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-04-2012 18:57 #906565
door V300 register
Als het van 1 man gaat afhangen dan kan de club op me rekenen. Maar zo te zien is dit een vrij kansloze 'aanmoediging' voor anderen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 22:14 #906585
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
Op zich lijkt het me leuk, ik zit er alleen een klein beetje mee, dat ik zaterdag terug kom van een scoutingkamp en ben dan bang dat ik zondags half verslaap.
Daar en tegen de 360 gaat mee met kamp dus dan zouk ik de 340 klaar kunnen maken voor dit evenement(wassen, strijken enz).
Als iemand mij kan vertellen vanaf hoelaat de auto aanwezig moet zijn met persoon. Dan kan dat de reden zijn om mij over te halen.
Daar en tegen de 360 gaat mee met kamp dus dan zouk ik de 340 klaar kunnen maken voor dit evenement(wassen, strijken enz).
Als iemand mij kan vertellen vanaf hoelaat de auto aanwezig moet zijn met persoon. Dan kan dat de reden zijn om mij over te halen.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 22:44 #906594
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
Kijk aan, gaat toch nog goedkomen zo, zou mooi zijn als we daar ook als club zijnde bij aanwezig zijn!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-04-2012 00:13 #906599
door V300 register
Misschien ten overvloede, maar ik was dus niet van plan was om zelf te gaan vanwege de afstand i.c.m. de huidige benzineprijzen, het slurpende karakter van m'n 360 (m'n rechtervoet) en andere uitgaven deze maand. Ik 'moet' dus wel uitgenodigd worden als vrijwilliger...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-04-2012 00:20 #906600
door V300 register
Oh, haha, 20 mei, ik dacht serieus door de woorden inhaalspurt en voor zondag a.s. dat het a.s. zondag was. SUF! Naja, er verandert eigenlijk niet zoveel aan mijn uitspraken tot dusver, hoewel ik normaal niet zo ver van tevoren mijn mandaat afgeef

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 20:20 #906661
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Youngtimerevent 20 mei DRU-park Ulft
Na een nachtje geslapen te hebben wil ik er wel aanwezig zijn met de 340.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2012 18:20 #907646
door V300 register
Beste V3C leden,
Zo als ik het nu zie heeft het weinig zin om als V3C aan het Youngtimers evenement deel te nemen.
1. E?n lid heeft op de oproep belangstelling aan te geven gereageerd. Maar een ander, die voortijdig ingeboekt was als enthousiast, viel juist weer af.
2. De voordelen voor deelname als club zijn beperkt. De korting van ? 2,50 kan je ook individueel krijgen als je het kaartje via de web-site koopt.
3. De clubwinkel heeft geen behoeft aan een stand.
De positieve reacties om te helpen, waarvoor mijn dank, waren groter dan de belangstelling deel te nemen.
Wel is dit een goed moment om bij ons bestuur nog eens aan te dringen de Beurscommissie te completeren met een bestuurslid, zodat we voor de VKB
direct met een complete commissie aan de slag kunnen.
Met vriendelijke groet,
Hans van Dunn? (lid beurscommissie 2012)
Zo als ik het nu zie heeft het weinig zin om als V3C aan het Youngtimers evenement deel te nemen.
1. E?n lid heeft op de oproep belangstelling aan te geven gereageerd. Maar een ander, die voortijdig ingeboekt was als enthousiast, viel juist weer af.
2. De voordelen voor deelname als club zijn beperkt. De korting van ? 2,50 kan je ook individueel krijgen als je het kaartje via de web-site koopt.
3. De clubwinkel heeft geen behoeft aan een stand.
De positieve reacties om te helpen, waarvoor mijn dank, waren groter dan de belangstelling deel te nemen.
Wel is dit een goed moment om bij ons bestuur nog eens aan te dringen de Beurscommissie te completeren met een bestuurslid, zodat we voor de VKB
direct met een complete commissie aan de slag kunnen.
Met vriendelijke groet,
Hans van Dunn? (lid beurscommissie 2012)
Moderators: Mark Smeets