Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking Nachtrit 2010

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2010 21:25 #853312 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Nachtrit 2010

punkazz;160945 schreef : Ah, jullie zijn dus aan elkaar gekoppeld? Was al bang dat Jeroen dit in z'n eentje had moeten volbrengen. Was 'm niet geworden denk ik :D

Nee, ik had een vriend meegenomen die al eens eerder met een nachtrit mee was geweest. Jeroen had iemand anders in de auto, maar z'n naam... die weet ik niet meer :no_comment:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2010 21:33 #853313 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Nabespreking Nachtrit 2010

Dutchie;160946 schreef : Whahaha :humor: We zijn er inderdaad achter gekomen dat een vario ?cht niet harder kan dan 115 (:humor:) en dat een 360 Injectie n?et sneller is dan een variomatisch aangedreven 340 :D

... of wel? :lol:

bij 115 km is de rek er wel uit bij zo'n 360..jij reedt zo'n 114,9 km per uur..dat scheelt weinig..:f

Dutchie;160947 schreef : Nee, ik had een vriend meegenomen die al eens eerder met een nachtrit mee was geweest. Jeroen had iemand anders in de auto, maar z'n naam... die weet ik niet meer :no_comment:

iemand uit hoorn die de routebeschrijving niet meer kon ontcijferen op een gegeven moment..

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2010 19:12 #853368 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Nabespreking Nachtrit 2010
Heeft er nog iemand wat leuke foto's van de meest geweldige toertocht.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-11-2010 20:52 #853385 door V300 register
Ik heb nog wel een stuk of wat foto's van 300's, en een paar mooie foto's van de brug in Grave bij nacht, maar heb nu niet de mogelijkheid om ze te uploaden...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2010 10:55 #853783 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking Nachtrit 2010
Foto's en ervaringen mogen natuurlijk ook in de Volvoice. Ik heb wel de volgende lessen getrokken uit de nachtrit:
- gebied van te voren afbakenen; zeggen waar de randen van het gebied liggen, zodat mensen bij verkeerd rijden direct kunnen ingrijpen.
- wat meer ankerpunten;
- soms een iets concretere aanwijzing.

Een koppel heeft de route helemaal uitgereden. Dat is een pluim waard. Een ander koppel slaagde er in deel 2 helemaal te volbrengen. Vanwege de tijd heb ik toen iedereen verzameld, anders weet ik zeker dat dit koppel de eindstreep ook gehaald had. Een ander drietal in een compleet gerestaureerde 343 kwam een behoorlijk eind in deel 2 en zou zeker met 1 enkele aanwijzing de tocht prima volbracht hebben.

Er zaten in de tocht wat lelijke valkuilen, waar ook heel veel mensen de mist in gingen. Ik ga ze hier niet vertellen, aangezien ik de route (met de aanpassingen) aan andere clubs en groepen wil aanbieden.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2010 10:57 #853784 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking Nachtrit 2010
Weet iemand hoe die man uit Lochum heet (met die Rai-look auto) die op de lascursus was en later met me mee naar de werkplaats ging.
Mijn gereedschapssetje ligt nog bij hem in de auto en ik ben nu zeer onthand, maar het ervaart ook niet prettig omdat ik nog niets (geen telefoon, mail) gehoord heb. De man is psycholoog.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2010 12:10 #853793 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Nabespreking Nachtrit 2010

Erik;161434 schreef : Weet iemand hoe die man uit Lochum heet (met die Rai-look auto) die op de lascursus was en later met me mee naar de werkplaats ging.
Mijn gereedschapssetje ligt nog bij hem in de auto en ik ben nu zeer onthand, maar het ervaart ook niet prettig omdat ik nog niets (geen telefoon, mail) gehoord heb. De man is psycholoog.

Ik heb z'n 06-nummer nog wel :)
Hij heeft een paar weken geleden toevallig mijn 142 overgenomen als restauratieobject!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
28-11-2010 12:26 #853797 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Nabespreking Nachtrit 2010
Je bedoelt denk ik Lochem Erik?

Ik kom daar regelmatig omdat mijn zus en vriendin er wonen, als ik het setje daar voor je op kan pikken laat het me dan maar weten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2010 15:13 #853834 door V300 register

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2010 22:45 #853933 door V300 register

punkazz;161485 schreef : Peter heet hij toch? forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6572

Bingo.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC