Nabespreking Nachtrit 2010
- Mark Smeets
- Moderator
-

In de kerk van landhorst stond een steen met een datum uit 19XX (weet het niet meer precies), dus we ging er maar vanuit dat de kerk als een van de eerste dingen in Landhorst is gebouwd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
In de Kruiwagen stond de tekst iets van 17 juni 1995 ter gelegenheid van 50 jaar Landhorst. Dus 17-juni-1945.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
M'n bijrijder en ik hebben dikke schik gehad, en ook het vele contact met de andere 300-rijders die we hier en daar tegenkwamen was erg gezellig! Bovendien kon ik m'n langverwachte sedan-spoilertje in ontvangst nemen! :worship:
Erik, bedankt voor de organisatie!
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Het sluisje was wel een gezellig treffen en leuk om te zien hoeveel bij de verkeerde bunker zoeken.
Deel 2 ging vrij goed tot ga einde weg rechtsaf. Die zandweg leek ons niet de goede te zijn, wat later wel bleek. Het plaatsje Zeeland heeft net zo veel rotondes als inwoners. Heb daar diverse rondjes omheen gereden om weer een clou te ontcijferen.
Deel 3 vol goede frisse moed aan begonnen, maar vrij vlot goed verdwaald. Nog wel het bordje Maasruiters gevonden en een verkeerde molenstraat om om 2.00uur maar eens op te bellen wat de verdere bedoeling was.
2.30uur terug gekeerd bij Erik en nog gezellig na gekletst en uiteindelijk samen met mijn navigator en 2 andere heren om 4.00uur huiswaarts gekeerd. Om uiteindelijk 5.30-5.45 mijn bed te hebben gevonden.
Erik hartstikke mooie totcht graag zou ik hem nog eens willen rijden maar dan overdag en zonder rare omschrijvingen. Freddy en ik hebben veel gelachen.
Heeft de persoon die zijn kentekenplaat is verloren hem al terug gevonden?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zeker met dat stukje van niet harder dan 115 km per uur..Dutchie;160936 schreef : M'n bijrijder en ik hebben dikke schik gehad

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;160944 schreef : zeker met dat stukje van niet harder dan 115 km per uur..
Whahaha :humor: We zijn er inderdaad achter gekomen dat een vario ?cht niet harder kan dan 115 (:humor:) en dat een 360 Injectie n?et sneller is dan een variomatisch aangedreven 340

... of wel? :lol: