Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
22-03-2010 19:33 #824508
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Zoo, was een leuk dagje gisteren! Maar wel ook vermoeiend, om 8 uur van huis en pas 's avonds om half 10 terug! In totaal ruim 400 km gereden. Ben nu nog dood moe :crazy2:
Om 10 uur begonnen bij de vestiging, was erg interessant om allemaal te zien. Zeker een uniek moment, juist nu de zand eraf gehaald was!
Daarna nog in een stoet naar de volgende locatie gereden, was eigenlijk leuker dan iedereen apart, je krijgt er veel bekijks mee! Alleen zullen er nu wel een aantal mensen zijn die de V300 vervloeken (Vrouw in een bmw X5 die eingelijk voorrang had over een smal burggetje, maar de hele stoet (+- 12 auto's) kwam door :+)
De boottocht was ook erg leuk en rustgevend, alleen hadden we eigenlijk 3 weken later moeten gaan, nu waren de bomen nog wat kaal.
Na afloop ben ik met mijn ouders nog eens terug gereden naar Kinderdijk (nachtrit), om de molens deze keer bij daglicht te aanschouwen. Daarna ook nog langs de Waal naar Nieuw Poort gereden. Uiteindlijk in Oosterhout bij een wegrestaurant beland, om daarna mijn zusje nog in Eindhoven bij d'r vriend op te pikken.. En voordat we thuis waren was het alweer half 10..
Ik zal een poging doen een verhaaltje voor de volvoice te schrijven, komt wel goed
Om 10 uur begonnen bij de vestiging, was erg interessant om allemaal te zien. Zeker een uniek moment, juist nu de zand eraf gehaald was!
Daarna nog in een stoet naar de volgende locatie gereden, was eigenlijk leuker dan iedereen apart, je krijgt er veel bekijks mee! Alleen zullen er nu wel een aantal mensen zijn die de V300 vervloeken (Vrouw in een bmw X5 die eingelijk voorrang had over een smal burggetje, maar de hele stoet (+- 12 auto's) kwam door :+)
De boottocht was ook erg leuk en rustgevend, alleen hadden we eigenlijk 3 weken later moeten gaan, nu waren de bomen nog wat kaal.
Na afloop ben ik met mijn ouders nog eens terug gereden naar Kinderdijk (nachtrit), om de molens deze keer bij daglicht te aanschouwen. Daarna ook nog langs de Waal naar Nieuw Poort gereden. Uiteindlijk in Oosterhout bij een wegrestaurant beland, om daarna mijn zusje nog in Eindhoven bij d'r vriend op te pikken.. En voordat we thuis waren was het alweer half 10..
Ik zal een poging doen een verhaaltje voor de volvoice te schrijven, komt wel goed

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
22-03-2010 21:40 #824555
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Ik durf het bijna niet te vragen maarreh...zijn er ook foto's gemaakt?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2010 23:17 #824578
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Jazeker, Diede heb ik wat zien schieten (en ik heb zelf ook wat geschoten met zijn cam) en ik heb veel opgeheven mobieltjes gezien...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2010 23:18 #824580
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Nog even een vraagje; wie van de aanwezigen wist er nu nog een adresje voor Pollux naafkappen? Het was zo gezellig dat ik het zondag vergeten was.:lol:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2010 23:21 #824582
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Die conversatie heb ik nog opgepikt, die persoon stond links in het midden van het veer. (bakboord, midscheeps bij de door ons aangehouden vaarrichting)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2010 23:27 #824587
door V300 register
Klopt als een bus, hij had er zelf ook Pollux velgen onder zitten en was volgens mij alleen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2010 23:29 #824588
door Jeroen van Bodegom
Inderdaad, maar dat kon ik op het veer niet zien vanwege die Matiz of zo iets die er tussen stond...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-03-2010 10:02 #824812
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
lekker vlot zijn ze bij het bezoekerscentrum..krig nu een bevestiging binnen dat we kunnen varen van 13.30 tot 14.30..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2010 11:32 #824829
door Jeroen van Bodegom
Goed bezig daar...

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-03-2010 20:01 #824849
door V300 register
200% mee eens! Ik herken het; Erik vond mij ook al eens redelijk hyper terwijl ik het idee had dat ik me normaal gedroeg..........................
volvo freak;138453 schreef : ..erik is een kei goeie kerel vind ik persoonlijk....
200% mee eens! Ik herken het; Erik vond mij ook al eens redelijk hyper terwijl ik het idee had dat ik me normaal gedroeg..........................
Moderators: Mark Smeets