nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
- J. Ruiter
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Na een gezellig bakkie leut een rondleiding door, inderdaad, een gezellige en bekwame ervaren gids. Helaas is het fort UNDER CONSTRUCTION :crazy1:en slapen de vleermuizen:wtf:. Hierdoor kan een gedeelte van fort niet bekeken worden. Eerst de barakken en de herberg. Gevestigd in de buitenring en in gebruik als "hotel" met min 2 sterren. Het "restaurant" gedeelte werd door de gids beoordeelt met 2 sterren. Het dak was ontdaan van de zandlaag en de onderliggende laag was dus zicht- en loopbaar. Ook een mooi uitzicht op de omgeving en de camping facaliteiten. yeehaa!
Hierna de toertocht ............................. :+
startend met "wie van de drie" ............ :confused:
met daarin opgenomen de rondrit .........:woei:
natuurlijk het aloude straatje keren ...... :halo:
het mooie dorpstraat opstoppinkje ....... :hmmz:
het intrigerende volg de bezemwagen .. :crazy2:
het Vlot Op Lang Vlot Oprijden ............

en het alles ontnuchterende "wie missen we nu ook al weer?" :wtf2:
Kortom leuk toertje over leuke weggetjes en door leuke plaatsjes.
Aangekomen bij de Biesbos even gewacht tot iedereen gearriveerd was en toen bleek dat, al voordat we op de boot waren, de lunch in het water gevallen was. De appels waren prima en daarna heeft ieder voor zich de BiesBosBistro nog van de broodnodige omzet voorzien. :yesyes:
De rondvaart was mede dankzij het steeds beter wordende weer erg goed en ook hier hadden we een goede gids. De geschiedenis van het gebied en, voornamelijk, de beverburchten kwamen goed over en werd de hele route fluisterend afgelegd. }

Na terugkeer zijn de meesten nog door het informatiecentrum gegaan en werd het tijd de terugreis te aanvaarden. :no:
Erik, Jeroen en Gerrit hadden deze, eerste, dag georganiseerd en naar mijn bescheiden mening is het een hele gezellige en leuke dag geworden. Natuurlijk waren er een paar dingetjes die (nog) beter gekund hadden maar sommige dingen heb je gewoon niet in de hand.
Heren, bedankt voor deze fijne eerste kennismaking met V3C. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen zo. Ik / wij, en naar ik hoop vele anderen en meerdere, zullen er dan zeker weer bij zijn.
:worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:
Rens en Ingrid
- V300 register
- Verbannen
-
:wtf2:Waar heb ik Fort met een D geschreven dan???:wtf2:Lucluc;138463 schreef : Het was een apart evenement voor een autoclub, maar daarom zeker niet minder leuk! Zowel Fort (met een T Diede) Vuren als het bezoek aan de Biesbosch zijn dingen die ik zelf ook had kunnen ondernemen in mijn vrije tijd.
Ik heb niets gemerkt van stress, maar daar heb ik persoonlijk ook weinig last van. (mompelt iets van werken bij de overheid)![]()
[edit] Ah gevonden. Gelukkig had ik het eerder in de zin wel goed geschreven, dus kan ik het nu afwentelen op een teipvaudtjuh

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op de BBQ zijn ook alle kinderen welkom hoor, stappen en blijven slapen is dan wel wat lastiger denk ik...
- V300 register
- Verbannen
-

Het was een lekker dagje en in ieder geval weer wat opgestoken over Forten, Bevers en wilgenknippers of hoe ze ook mogen heten.:crazy1:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-