Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2010 17:48 #824383 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch

volvo freak;138439 schreef : ondanks wat tegenslag een geslaagde dag.,probeer ik mijn dochtertje den hollandsche cultuur bij te brengen..valt ze in slaap..

dat is wat minder

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2010 17:54 #824384 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Ik belde om te vragen of Jeroen nog kwam. Voor de rest was er geen probleem aan de horizon.Reddeloos vind ik niet passend. Ondertussen wachte ik op Gerrit, die was iets later. Maar dat was voor niemand een probleem. De aangehouden tijden waren goed gepland en we konden ontspannen van de ene naar de andere activiteit gaan.
Vuuren heeft veel indruk op mij gemaakt. Vooral het nut van een zandkoepel, de slaapplaatsen etc. waren interessant.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2010 18:09 #824385 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Kijk dat klinkt een stuk minder ernstig dan Jeroen het liet klinken! Overigens ben ik nog op zoek naar iemand die dit evenement wilt vastleggen in een verslag voor de volgende Volvoice!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2010 18:30 #824387 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Mark heeft aangeven een stukje te kunnen schrijven. |Overigens zijn meerdere stukjes welkom vergezeld van foto's. Foto's kunnen ook los gesteurd worden.

Aantal deelnemers was 29.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2010 19:50 #824390 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
door alle stress en ellende van de week wilde het even niet..toen erik belde werd ik meer gestresder..toen ik eenmaal op de boot zat en de mensen zag genieten werd ik weer de oude rustige jeroen..ik moet maar eens leren te onthaasten denk ik..dank zij erik werd ik weer rustig en kalm..erik is een kei goeie kerel vind ik persoonlijk..ik ben weer geordend en rustig..

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2010 20:06 #824393 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
Dat is mooi om te horen dat het bekoeld is. En bij erik kun je niet kwaad worden. En ben blij dat de boot niet gezonken is.

En natuurlijk het mooiste dat er blijkbaar voldoende leden aanwezig waren

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2010 20:22 #824396 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch

volvo freak;138453 schreef : ik ben weer geordend en rustig..

:lol:Ben je dat dan ooit?:lol:

Nee geintje; persoonlijke stress is heel vervelend, zeker als je druk bezig bent met een evenement. Dan komt dat extra beroerd uit.
Maar het was verder inderdaad een prima dag, ook zonder jou zijn we allemaal heelhuids in Dordt aangekomen dus het is vooral voor jou jammer dat je de rondleiding in Vuuren gemist hebt enzo.

Oh ja; ik ben met Jeroen uiteindelijk nog even langs de Ark van Noach gereden, althans dat hebben we geprobeerd. Wat een ding zeg! Zijn daar ook rondleidingen op? (hint)

elpee;138456 schreef : En ben blij dat de boot niet gezonken is.

Die van ons niet, nee... Maar heeft er iemand enig idee wat er met die roeiers gebeurd is die met zijn zessen wanhopig hun roeibootje steeds aan de kant hielden als er een rondvaartboot langs kwam? Ik had met JeroenvB een soort van weddenschap afgesloten of ze het terug zouden halen :lol:

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2010 20:22 #824397 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
ik ben de ruste zelfe weer..:yesyes:..en de ark van noach..:confused:..
ben nog even wezen ying yangen met de positiviteits goere tjakka :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2010 20:27 #824399 door V300 register
Linkje trouwens: www.arkvannoach.com/
Jeroen; Herinner je je wat ik vertelde van die kerel die een ark op een ponton aan het bouwen was? Same Guy! Lees maar eens!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2010 20:30 #824400 door V300 register
Het was een apart evenement voor een autoclub, maar daarom zeker niet minder leuk! Zowel Fort (met een T Diede) Vuren als het bezoek aan de Biesbosch zijn dingen die ik zelf ook had kunnen ondernemen in mijn vrije tijd.

Ik heb niets gemerkt van stress, maar daar heb ik persoonlijk ook weinig last van. (mompelt iets van werken bij de overheid) :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC