nabespreking Toer- en bootrit Biesbosch
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvo freak;138439 schreef : ondanks wat tegenslag een geslaagde dag.,probeer ik mijn dochtertje den hollandsche cultuur bij te brengen..valt ze in slaap..
dat is wat minder
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vuuren heeft veel indruk op mij gemaakt. Vooral het nut van een zandkoepel, de slaapplaatsen etc. waren interessant.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Aantal deelnemers was 29.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En natuurlijk het mooiste dat er blijkbaar voldoende leden aanwezig waren
- V300 register
- Verbannen
-
:lol:Ben je dat dan ooit?:lol:volvo freak;138453 schreef : ik ben weer geordend en rustig..
Nee geintje; persoonlijke stress is heel vervelend, zeker als je druk bezig bent met een evenement. Dan komt dat extra beroerd uit.
Maar het was verder inderdaad een prima dag, ook zonder jou zijn we allemaal heelhuids in Dordt aangekomen dus het is vooral voor jou jammer dat je de rondleiding in Vuuren gemist hebt enzo.
Oh ja; ik ben met Jeroen uiteindelijk nog even langs de Ark van Noach gereden, althans dat hebben we geprobeerd. Wat een ding zeg! Zijn daar ook rondleidingen op? (hint)
Die van ons niet, nee... Maar heeft er iemand enig idee wat er met die roeiers gebeurd is die met zijn zessen wanhopig hun roeibootje steeds aan de kant hielden als er een rondvaartboot langs kwam? Ik had met JeroenvB een soort van weddenschap afgesloten of ze het terug zouden halen :lol:elpee;138456 schreef : En ben blij dat de boot niet gezonken is.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ben nog even wezen ying yangen met de positiviteits goere tjakka :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Jeroen; Herinner je je wat ik vertelde van die kerel die een ark op een ponton aan het bouwen was? Same Guy! Lees maar eens!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb niets gemerkt van stress, maar daar heb ik persoonlijk ook weinig last van. (mompelt iets van werken bij de overheid)