Nabespreking Nachtrit 14 November
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;125741 schreef : @ Wouter, jeetje die is oudddd!!!!! Die kan ik me nog wel herinneren, stond op een van mijn eerste zelf gebrande muziek cd die na 4 uur branden uit de pc kwam
Dat nummer draaien ze hier elk jaar op de kermis. Dus als ik in juni in de achtertuin zit, kan ik "meegenieten"...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb in het begin wel ff lopen vloeken. Normaal worden de tochten altijd vanaf de parkeerplaats uitgezet. :grr2: Toen we erachter kwamen dat de tocht pas bij de tweede straat begon werd het leven een stuk makkelijker.
We hadden al 3x hetzelfde rondje gereden samen met nog een paar 200's en 300's. Het vreemde was dat de eerste 10 ? 15 kilometer bijna gelijk waren qua straatnamen. De richting oost was bijna gelijk was aande richting west. Dit had wel tot gevolg dat de coureur en ik maar van plek gewisseld hebben.
De 19 molens langs de dijk was wel erg gaaf samen met het grote lichtcomplex wat ineens opdoemde (shell ? ? )
Bijna ben ik de spoiler verloren (rond het gezich zag bij de N381) doordat we ineens over een drempel vlogen. Helaas werden de grote drempels niet door de wegenbeheerder aangegeven en de kleintjes wel weer.
Jeroen, Top start locatie, top verassingslocatie onderweg en een top eind locatie, leuke omgeving en een mooie tocht !
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
:pics:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarmee voorkom je dat een aansprakelijkheidsformulier uit 2002 door deelnemers zelf moet worden aangepast zoals bij de laatste nachtrit...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Sorry, maar werk gaat voor.
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;125918 schreef : Momenteel ben ik een heleboel formulieren aan het updaten en in nieuwe stijl zetten. Misschien moet ik dat soort formulieren ook maar maken?
of we schaffen ze gewoon af. volgens mij zijn we zo'n beetje de enige organisator van toerritten die z? overspannen met formuliertjes bezig is.
(ik ken hier regionaal een stuk of 5 'toerrittenmakers' die dit geen van allen nodig achten. enige wat ze doen is op de routelijst zetten dat men zich aan de verkeersregels moet houden en dat er geen snelheids element in de rit zit)
dit idee heb ik al vaker aan de EVC gecommuniceerd, maar is blijkbaar niet aangekomen / vergeten.
[edit] zoals erik al zegt is het jaarprogramma prioriteit 1 voor de EVC (vooral voorjaar 2010)
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-