Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking Nachtrit 14 November

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2009 02:30 #629725 door V300 register
Nabespreking Nachtrit 14 November is gemaakt door V300 register
Bij deze het Nabesprekingstopic van de Nachtrit 2009: ( forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5491 )

Het was weer een waar evenement, dit keer!!!

Kevin heeft volgens mij weer leuke plaatjes geschoten :) (had zelf niks bij qua camera, dus foto's kan ik niet leveren)

Dank aan Jeroen de Ruiter voor het uitzetten van de rit

dit keer ontbraken er gelukkig geen regels in de routebeschrijving en is het in grote lijnen gelukt om de route te rijden.
1 keer zaten we flink fout en toen hebben we maar doorgereden tot het volgende bekende punt (het cafeetje en de parking bij Kinderdijk) omdat dat 15 km verderop in de routebeschrijving ook voorbij kwam :+

Nog aandacht gehad van de plaatselijke politie die het wel apart vonden dat we met zaklampen over de dijk aan het tokkelen waren. na wat uitleg vonden ze het volgens mij wel grappig... maar de vraag welke volvo garages er allemaal op het industrie terrein zaten konden ze helaas niet voorzeggen...

uiteindelijk hadden we net als een aantal anderen 11 van de 13 punten goed beantwoord.

wij hadden het jaartal van de stadsrechten, en de naam van het zwembad niet goed.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2009 02:36 #804672 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Nachtrit 14 November
Ah! Het was wel leuk, dus?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 02:47 #804676 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking Nachtrit 14 November
Zo, ik ben net thuis.

Mijn grote dank gaat naar Jeroen de Ruiter uit. Hij had het prima georganiseerd. Niet alleen de rit zelf, maar ook de vertrek- en aankomstlocatie en de versnaperingen onderweg.

Jammer dat de molens 's nachts niet verlicht zijn. Dat had echt een sprookjesachtig tafareel geweest.
Verder viel me op dat toch wel heel wat woningen aan het verzakken zijn. Lijkt me goed om deze te slopen via een slooppremie. Dan kunnen er weer veel meer nieuwe woningen verkocht worden, want dat stagneert nu.

Hoe mensen daar toch in de polder, het laagland, zonder stress kunnen leven is voor mij nog steeds een raadsel. Het water staat er zo hoog en een simpel dijkje moet huis en haard beschermen tegen overstromend water. Laat mij maar in het Oosten van de het land wonen.

Op de naar de volgende nachtrit volgend jaar. We proberen dan een ander landsdeel onveilig te maken met de V3C-club.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 10:14 #804678 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking Nachtrit 14 November
Het was zeker geslaagd! Leuke rit!

Gelukkig was niemand de "T-splitsing overgestoken", want dan waren er toch een aantal auto's met flinke schade naar huis gereden... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2009 10:38 #804682 door V300 register
Jup, was weer een mooie rit! Goede beschrijving inderdaad, als we niet een klein foutje hadden gemaakt hadden we op het eind een afwijking van max. 300m gehad, best netjes op 120km. Goede vragen ook, een paar makkelijke en een paar zoek/weet/belvragen. (overigens: slag bij Nieuwpoort was toch ECHT in Belgie, op het STRAND, namelijk :D Overigens hadden we dit foute antwoord wel goed ;) )
Toen iedereen al weg was en Jeroen en wij van het parkeerterrein af wilden rommelen, kwam Duco alsnog binnen, om 01:20... Die heeft het gepresteerd om deze tocht uit te rijden zonder werkende teller, ergo: die zijn de hele avond op zoek geweest naar de Ammerse dijk, Geerweg, Smoutjeskade etc. Als gevolg hebben ze de vragen wat moeten laten varen, en hebben zij de eervolle :) laatste plaats van Andre en Hans overgenomen.

Twee tipjes voor de volgende rit:
-Lijstje met deelnemers en tel.nrs maken, om laatkomers als Duco te kunnen signaleren
-Tussentijds km-standen en eindstanden laten noteren, voor gedeelde plaatsen (kilometerstanden worden dan leidend).

...Goed, en nu wachten op beeldmateriaal ;)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 11:49 #804688 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking Nachtrit 14 November
Vooral wachten zou ik zo zeggen :)

Maar het was een mooie rit, en ik had een goede navigator bij me!
Overigens zou ik gezien de lanceerinstallaties volgende keer liever een navigator uit de rally bij me hebben!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2009 11:57 #804689 door V300 register
uh-huh :yesyes:

...Hoewel ik in WRC-uitzendingen op Eurosport nog nooit een navigator "500 meters, hard UP!" heb horen roepen :nono:

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 12:02 #804691 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking Nachtrit 14 November
Whaha, toch zou het wel handig zijn!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2009 13:09 #804698 door V300 register
Ook wij hebben genoten!

Het was leuk om weer eens aan een clubevenement deel te nemen, zeker doordat je daar met twee jonge kinderen vaak niet aan toekomt.

Hoewel het voor mij een thuiswedstrijd was (ik ben geboren in Hendrik Ido Ambacht) had ik beslist geen thuisvoordeel; ik heb nooit geweten dat je in dit betrekkelijk kleine gebied zo'n lange toerrit kon uitzetten.

Hulde voor Jeroen!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
15-11-2009 14:41 #804702 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nabespreking Nachtrit 14 November
Het was een erg leuke en goed georganiseerde rit!

Alleen in het begin hadden we wat moeite om de juiste weg te vinden. De rustplaats hadden wij al eens gevonden, alwaar Jeroen ons ook vond en op weg hielp. Helaas bleef pap bij het uitstappen met zijn voet aan de kabel van de (geleende!!!) navi hangen, waardoor die uit de auto vloog en een deel van het dashboard eruit hing :crazy1:Toen ik later de navi nog eens controlleerde op beschadigingen, zag ik pas dat het sd-kaartje eruit was. *pierp pieeeeeeep pieeep * Die moest dus daar nog liggen...

Het toeval wilde dat de rustplaats dus precies daar was waar de navi uit de auto gevlogen was, en we met behulp van een zaklamp het kaartje binnen 1 minuut gevonden hadden :D

Dank aan Jeroen voor het uitzetten!

Was gisteren trouwens een lekker dagje sturen, heb ongeveer 1 hele tank leeg gereden :D 531 km in totaal in 9 uur tijd :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC