Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

heeft iemand trouwens nog die ruitenwisser voor op de achterklep van een 3/5 deurs 300 meegenomen? Vond het wel een apart accessoir, en hij was compleet met beschrijving en ruitensproeier!
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Ik heb al jaren een setje te koop staan maar niemand bijt dus heb ik voor dat geld nu iets anders gekocht.
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;121846 schreef : Karsten was gelukkig de enige persoon die uit het pand is gezet. Hij presteerde het om voor de ogen van de eigenaar een aantal werkplaatshandboeken van op 4 m over vettige onderdelen heen terug in de kist met boeken te gooien.:no: Geen wonder dat Jan kwaad werd.
Sorry hoor Robert Jan, maar je doet het erger lijken dan het in wezen was! Ik geeft toe dat ik de boekjes heb teruggegooid, maar de afstand was zeker geen 4 meter en ik heb ze ook niet zomaar erin gekwakt! Ik heb ze er in een mooi boogje in gegooid en ze kwamen gewoon neer alsof je een krant op tafel gooide. Dus geen plooien of schuivers...
Kijk, ik begrijp best dat hij dat niet kon hebben, maar anderzijds vind ik 10 euro per boekje gewoon echt afzetterij.
Ik ga er verder niet veel woorden meer aan vuil maken, je mag mijn verontschuldigingen overbrengen aan de eigenaar van mij, want eigenlijk ligt dit helemaal niet in mijn aard om ergens zoiets te gaan doen. Ik had ze gewoon moeten terugleggen! Punt uit!
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de rest vond ik het een leuke beurs. Onder andere omdat ik naast een nieuwe oliekoeler voor onze 740 met automaat een leuke hoeveelheid gereedschap, werkplaatshandboeken en ander diverse 300 snuisterijen heb gevonden die mij in totaal net zoveel hebben gekost als dat ik de oliekoeler normaal bij de dealer zou hebben gekocht.
Achteraf bleek dat er ook nog een zolder in het achterste magazijn was waar ik ook heel graag eens doorheen had willen struinen.
Wellicht komt die kans nog eens...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hij weet natuurlijk dat afzonderlijk verkopen meer opbrengt voor hem!
Hebben wij nou even geluk gehad Mark!:y:
- V300 register
- Verbannen
-
Goed dat je hier je excuses maakt, maar het zou helemaal stijl zijn om even met een flesje goede wijn langs de dealer te rijden en daar je excuses aan te bieden! Ik bedoel, je kunt hem beter als vriend hebben dan als 'vijand'.

- V300 register
- Verbannen
-