Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Wouter had dankzij mijn aanwijzingen nog wel een leuk koopje, een elektrische antenne voor een 300.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;121787 schreef : En motorvoorverwarming als in standkachel? Dat is wel leuk spul opzich.
Nee een motorverwarming op 230V uit het stopcontact. Die hebben we ook op de 240 zitten en werkt perfect. We hebben ze 1 keer uitgeprobeerd met -15, en dan start de auto alsof het zomer is met de temp meter meteen mooi in het midden :y:
Kevin;121789 schreef : Wouter had dankzij mijn aanwijzingen nog wel een leuk koopje, een elektrische antenne voor een 300.
Die zocht Karsten ook geloof ik. Er lagen idd erg veel elekrtische antennes, maja ik had er al een. Wat ook wel leuk was, was dat alarm voor de 400 serie en een stuurbekrachtiging voor de 400. Verder nog een paar spoilers voor de 940 estate en de 400 serie...
- V300 register
- Verbannen
-
Heb het wel naar mn zin gehad, maar aan de opruiming heb ik dus niet veel meegeholpen!
Groetjes wouter
- V300 register
- Verbannen
-
snuffelen is wel leuk, net zoals op de VKB. Ik vond zowaar een set
achterwiellagers voor de 360 en wat 480-spul.
De "grote magazijnopslag annex dump/sloop", dat was wel rommelig ja.
Maar goed, daar trof ik dus wel de uitlaatdelen aan.
Er was koffie en je kon gelukkig je handen wassen, want die zagen er na
afloop uit alsof je er kolen mee geschept had.
Met dank aan Robbert-Jan Veraa voor de organisatie.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Ik ben tegen 16u begonnen met onderdelen te zoeken in het voorste gedeelte. De vangst was o.a een setje elektrische buitenspiegels voor de 343 80-82, een buitenspiegel voor Cybille, een komplete uitlaat B14, nieuwe bekledigen voor de B-stijl, een chassisbalk in de motorruimte, koppelingset B19, koppelingslager CVT, EMVK, wiellagersets voor....
Voor de latere 300 nog een setje verstralers gevonden en ander klein spul (Renix,...)....
Ik kan zeggen dat julie dus niet echt goed hebben gezocht...maar dat was goed voor mij:groovy:
Voor de 480 heb ik een komplete set stuurbekrachteging dan weer op de kop getikt, naast hoofdremcilinders.
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn focus initieel op de gereedschappen lag die ik er tegen kwam.
Duur, wat is duur? Het hangt af van wie je spreekt. Als ik zie wat ie op zijn lijst had staan voor prijzen was het algemeen gesproken goedkoper dan de VKB. Voor gratis dingen wegdoen doet niemand meer.
Ik hoop alleen maar dat we in de toekomst nog zo een degen mogen meemaken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
heb nog een paar sturen gezien (zowel het dikkere stuur als het dunnere 340 stuur) en een los klapdakje (stond geen model bij, maar leek erg veel op mijn klapdakje). Ook lag er nog een motor voor een elektrisch schuifdak voor een 300 waarschijnlijk, maar omdat wij daar verder niks aan hebben, toch maar laten liggen. Misschien nog iets voor jou Francoise?
Owja en er lag nog een set DoekeDobma velgen (polux). Ook nog andere V400 serie velgen en nog 1 losse GLE velg zonder band.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Op zolder lag nog veel meer, heb ook koplampwisser gezien. Zelfs nog koplampwissers die vast zaten aan de complete koplamp.
- Mark Smeets
- Moderator
-
edit: pinnetje nummer 3 mist bij de nieuwe schakelaars: forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=3480&postcount=15